piątek, 18 stycznia 2013

18.01.2013

EDIT!!! Na zyczenie :)







No i minął prawie miesiąc od mojego urlopu a ja jeszcze nie pochwaliłam się zakupami. Oj nie ładnie :))
Ale zaraz to nadrobię :)

A co u mnie. Jakoś leci . Święta i sylwester zleciały , nie ma nawet o czym pisać . wróciłam do pracy, chociaż za wiele jej nie ma . Mam kolejny długi weekend.

Czuję się bardzo dobrze. Brzusio rośnie jak na drożdżach. Ta poświąteczna fotka na FB jest już nieaktualna :) muszę zrobić nową . JUż nawet M się śmieje  że mnie " wywaliło " ale teraz ma po czym pogłaskać . Uwielbiam jak to robi albo przykłada ucho do brzuch i coś tam szepcze do Maluszka . Juz nawet zaczęłam podejrzewać że coś tam knują moi panowie :D. Mam nadzieję że płeć zostanie potwierdzona.  . Tzm taką nadzieję ma M bo dla mnie najważniejsze jest to żeby Maluszek był zdrowy.Następne USG mam 4 lutego w 20 - tym tygodniu. I pomyśleć że już prawie połowa za mną . Ale ten czas leci.

No i pomału rozglądamy się za wyprawką . Łóżeczko i wózek już mamy wypatrzony. Kupujemy na allegro , bo to wychodzi dużo taniej niz tu. Strasznie podoba mi się łóżeczko z ciemnego drewna , ale dostaniemy od siostry M komodę i szafę z jasnego więc łóżeczko raczej też taki będzie.

Siostra M na stałe wyjeżdża do Niemiec. Tak więc bardzo tanim kosztem mamy od nich stół z krzesłami do jadalni , łóżko do sypialni i właśnie szafę i komodę .

Lubię sobie wejść na allegro i oglądać te śliczne dziecięce ciuszki. Moja sis zaproponowała że kupi mi przewijak i rożek , ale jak weszła na allegro to stwierdziła że na takich zakupach się nie skończy :) Powiedziałam jej tylko żeby nie szalała z małymi rozmiarami , bo już trochę mam od drugiej siostry M , lepiej się skupić na większych .

Za tydzień jedziemy do Niemiec na chrzciny . Nie chce mi się ale cóż M ma być chrzestnym a ktoś musi robić za kierowcę . Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam że muszę pomyśleć nad kreacja . Ciąża trochę zweryfikowała możliwości więc najprawdopodobniej bedzie ta tunika

i do tego czarne legginsy i moje długie kozaczki .
Tunika zakupiona w C&A za 59 zł ( szkoda że była tylko jedna i tylko jasna , bo jest mega ciepła i wygodna )
Stwierdzam że tuniki to jest najwygodniejsza odzież dla ciężarnych tak więc

allegro ok 30 zł

kolor na zdjęciu trochę przekłamany  w rzeczywistości jest intensywniejszy
również allegro  również ok 30 zł

ta jest troszkę krótsza ale taka fajna imprezowa z ćwiekami i przeplatana złotą nitką
sklep i cena jw :)

Kolejne dwie są w drodze .

Poza tym tradycyjne zakupy książkowe
i herbaciane
no i oczywiście musiało też coś być z tzw literatury fachowej czyli



Poza tym przyszła zima, sparaliżowała całą Holandię . Lubię zimę ale nie przepadam za jazdą samochodem w taka pogodę . Najgorzej było we wtorek rano bo tu zima zaskoczyła drogowców bardziej niż w Polsce. Do pracy , autostradą jechałam 70-80 km/h bo szybciej się nie dało. Teraz tylko mróz ok -10 . I najprzyjemniej jest mi w domu z kubeczkiem herbaty. Zwłaszcza że przed domem ma ślizgawkę i boję się wychodzić zeby nie wywinąć orła

Ale się dzisiaj rozpisałam. Jak nigdy:)

21 komentarzy:

  1. ooo,mam tunikę z CA,jest taka ciepła!!!
    no,faktycznie,zleciało,już połowa ciaży!!
    fajne zakupy
    a dlaczego ty tak wcześnie dziś wstałaś??;))wyleguj się póki możesz;))
    pokaż brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez tak uważalam, jak byłam w ciąży- tylko tuniki i leginsy :D tak fajnie brzuszek w nich widać :D
    koniecznie nam sie pokaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szybko zleciało..:)
    mi brzuszek wyszedł dopiero pod koniec 5 miesiąca a,że był to początek wakacji nosiłam sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo poszalałaś z zakupami:) Ja mam nadzieję, że załapię się jeszcze na jakieś trójmiejskie spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu,ja nawet chwilki nie mam na ksiązki;)jedynie w wannie mogę spokojnie poczytac;)korzystaj z leniwych dni,potem moze być z tym problem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, Ty pisz więcej i częściej, bo - jak zauważyła Ju - potem możesz mieć na takie sprawy dużo mniej czasu:) czytaj, odpoczywaj, delektuj się herbatą:)No i przede wszystkim - uważaj na siebie, dbaj o Was:*
    Ja w ogóle uważam, że tunika to jest fajny ciuch, nie tylko dla ciężarnych, choć legginsy przy moich udziorach odpadają:)
    W tak krótkim czasie tyle się zmieniło w Twoim życiu - prawko, facet, ciąża:) Czasem zmiany są takie cudowne - tylko takich Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. juz polowa? ale czas leci!
    chyba nie wyobrazasz sobie teraz zycia bez prawka:)
    pokaz nam zdjecie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaz czytałam :) super książki napisała. oj tak tuniki to najlepsza odzież ciężarnej :) mnie przypadł okres noszenia brzucha latem więc, wszelkie sukienki i tuniczki były super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pisałam, że masz nie czytac;p
    ale wiesz, u Ciebie to jest ta sytuacja, która byla u mnie wcześniej- chcesz dziecka, czekasz na to dziecko, cieszysz się na nie:) i tak ma być
    a snami sie nie przejmuj, zapominaj ile wlezie

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny brzunio:) TO już 20 tydzień będzie leciał??? nie wierzę, nie nadążam! No tak, a mój Adaś za 4 dni skończy 4 msce.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja i bez ciąży uważam,ze tuniki to najlepsze ciuchy ever! :)
    fajny masz brzusio :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie ta pierwsza tunika wygląda na bardzo ciepłą! lubię takie milusie :)
    Powiedz, Ty z tymi książkami to nadążasz czytać? :) kupujesz ich mega ilości! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ps. a czas leci jak szalony! nie wierzę, że już połowa za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A no z tym czasem! Pamiętam jak sie niedawno chwaliłaś nowinką a za chwilę Bedzie Cie dwoje!
    Fajne zakupy!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze,ale zapas herbat:)
    Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny brzuszek!! Aż miło się patrzy :) I jak szybko ten czas leci.. już połowa za Tobą.
    Bardzo mi się spodobała ta z ćwiekami tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj polecam! Czyta się jednym tchem i dużo sexu jest:) Będzie to książka do której często będę powracać.

    OdpowiedzUsuń