poniedziałek, 23 maja 2011

nowa ja :)


zdjęcia robione dzisiaj tak szybciutko ale chyba widać efekty diety :)
Jeszcze 4 kg i cel zostanie osiągnięty .

Przepraszam Was bardzo że nie komentuję Waszych wpisów ale strasznie mi net zamula i bardzo długo to trwa, ale staram się czytać na bieżąco :)

Anna Maria Tatuaże robiłam w salonie Leżeć koło U7

Magda w tej chwili jem głównie ryby, bo drób mi się przejadł ale mój przykładowy dzienny jadłospis to na śniadanie serek wiejski i gotowane jajko, do pracy kanapki z chleba otrębowego ( sama piekę ) z wędliną lub rybką, na obiad ( jak w miarę wcześnie skończę pracę ) pieczona ryba lub pierś , a na kolację np jogurt .


A co u mnie. Głównie praca . Dzisiaj mam wolne i zrobiłam już sobie małą wycieczkę rowerową , a teraz piekę chlebek.

Pozdrawiam Was serdecznie :*

26 komentarzy:

  1. REWELACYJNIE WYGLĄDASZ!!! Gratuluje wytrwałości, ja musze znowu wrócić do rygoru, bo lato idzie, chociaż w spodenki się mieszcze troche wystaje boczku i innych tłuszczopodobnych zwisów. Podziwiam Cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!!!! Trzymaj się zdrowego odżywiania, bo jak widać, służy Ci! Gratuluję samozaparcia!!! Trzeba mieć do tego siłę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo i tak trzymac! Szkoda, ze net muli ...
    Powodzenia.
    A jakbyś dała rade, to napisz jak rybę przyrządzasz.
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  4. U la la ! :) Wyglądasz świetnie ! :) Tak trzymać :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudnie wyglądasz!!!!strasznie mnie motywuje to,ze dałąś rade,chyba tez się zawezmę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygladasz! ale chyba juz wystarczy diety:) co za duzo to niezdrowo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! i zazdroszczę.ja też muszę się za siebie wziąść...mówię tak codziennie i nie wychodzi:( a na obiad to sama rybke czy z czyms?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Widziałam już zdjęcie na fb i podziwiam za wytrwałość! Ja też staram się ograniczać i po zimie zgubiłam 3 kg :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz rewelacyjnie..:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem:) Ja tymczasem znów przytyłam:/

    Pozdrawiam i liczę na Twoją częstszą obecność:***

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooooo widoczna różnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja też jestem pod wrażeniem! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie neo SUPER!GRATULUJE!swietnie wygladasz!i smacznie brzmi ta dieta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG Wyglądasz super! Zniknął Twój podbródek!Jestem w szoku, że tak długo wytrzymałaś i prawie osiągnęłaś cel, no i nieźle mnie zawstydziłaś, bo też powinnam, a brak mi silnej woli. Gratuluję Ci żabciu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz rewelacyjnie:)Zazdroszczę konsekwencji i powodzenia w dalszej diecie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. no nieźle... a ćwiczysz przy tej diecie dużo?

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! jestem naprawdę pod wrażeniem! wyglądasz rewelacyjnie! trzymam kciuki za utrwalenie efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje ja dopiero zaczynam odchudzanie. Po 3 dniach - 1,8 kg!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Asiu kochana, dzięki za piękną kartkę:***
    Strasznie mi szkoda, że teraz tak Cię tu mało...

    OdpowiedzUsuń
  20. Woooow!!!! Brawo! Jestem pod wrażeniem;)))))

    Dzięki! a jak nazywał się Twój tatuażysta?

    :**

    OdpowiedzUsuń
  21. woooowwww!!!!! szalejesz!!!! widac efekty !!! super wygladasz!!!!!! :***

    OdpowiedzUsuń