czwartek, 23 czerwca 2011

pora na nowy wpis :)

Wiem że się trochę z tym ociągam ale mój internet skutecznie mnie odstrasza od robienia wpisów i dodawania komentarzy do Waszych wpisów. Na szczęście bez problemów mogę je czytać :)


MADZIORKU KOCHANY!!!!!
Serdecznie gratuluję !!!!!!!!!!! I zdrówka życzę .


A co u mnie?
Głównie praca. Coś się w koncu ruszyło i pomału zaczyna się więcej pracy co bardzo mnie cieszy bo zbliża się urlop i trzeba trochę zaoszczędzić nadgodzin na wyjazd :)
Będę w Pl od 13 do 28 sierpnia więc może by tak jakieś spotkanko sklecić?? Wiem że jest jeszcze dużo czasu ale wiem też że sporo z Wasz ma zaplanowane urlopy więc może znajdzie się w nich jakieś okienko :)

Ostatnio poszalałam zakupowo. KUpiłam sobie leginsy  ( o których nigdy nie myślałam  ze założę coś takiego )i jestem mega zadowolona, bo naprawdę podobam się sobie w nich :) Muszę strzelić fotki to wrzucę przy najbliższej okazji.  A póki co zdjęcia plażowe :)))


16 komentarzy:

  1. noo laska:))) ale ci fajnie pochlapałabym się:) pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  2. chudzielcu!!!!patrząc na Ciebie trudno uwierzyc w te 71kg....super wygladasz;))))ja się nadal nie mogę zmobilizować....:/za dużo problemów mam,a to nie jest dobry czas na diete

    OdpowiedzUsuń
  3. ju bo to 71 już nie aktualne :) teraz jest 63 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa,totez tak myślałam,że cos tu nie gra....;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz:)
    A nad morze masz daleko?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się ładnie opaliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trudno Cię poznać... oczywiście wszystko pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo data urlopu bardzo przyjemna, w tym czasie bede w Stegnie Gdanskiej moznaby coś wymyśleć :PKoniecznie pokazuj zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jej jak ja ci tego morza zazdroszczę!!!!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :) może jak się tak na Ciebie napatrzę to i ja się wezmę za siebie? hmmm... 65 bym chciała osiągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjeżdżasz w okresie mojego urlopu (śluby) więc ja niestety (no z drugiej strony stety :) będę bardzo zajęta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No - spotkano by się przydało. Skoro będziesz... :)))
    Fajna sesja plażowa. :) Gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie wygladasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń