niedziela, 3 lipca 2011

kto rano wstaje ....

ten się ze wszystkim wyrobi :)
Wczoraj wstałam o 7, zrobiłam pranie , sernik, sałatkę i o godzinie 10.30 wyruszyłam do Bergen w odwiedziny do koleżanki i oczywiście na mały szoping.
Ogólnie skończyło się na super leginsach i sukienko-tunice ( i chyba zainwestuję w więcej takich kreacji bo bardzo się sobie w nich podobam ) .Zdjęć jeszcze nie mam, wrzucę za to zaległe zakupowe.
A że dzisiaj pogoda bardzo ładna i niedziela handlowa o chyba też się wybiorę zwłaszcza że w niedziele są z reguły spore przeceny.

Wczoraj również "zapomniałam " o diecie. Pożarłam kebaba i porcję lodów czekoladowych, sie nie mogłam im się oprzeć i wypiłam browarka. No ale dzisiaj to już przykładna dietka a waga pokazała 61,9 kg.

No i super satysfakcja kupować małe ciuchy ( spodnie 38, leginsy i koszulki 36 ) Super uczucie.



fotki nie za duże ale mam nadzieję że coś widać :)

Torebki po 10 e za sztukę, koszulki o 2- 5 e i kosmetyki zwłąszcza te owocowe są super i balsam Nivea miętowy rewelacja
No i jeszcze spodnie, koszulka i leginsy ale nie chcą się "władować" więc będą następnym razem
Miłej niedzieli Wam życzę :))

16 komentarzy:

  1. Oj nic nie widać, takie maleńkie te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. laskooooooooooooooooooo!!!!ale Ci zazdroszczę tej wagi;)a cwiczysz coś?
    mam taka sama koszulke z Myszką,tylko białą;))
    bywaj tu częściej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. noo zdjecia w wersji mini ;)
    tak z ciekawosci ile masz wzrostu? zazdroszcze Ci tych kilogramow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie na rowerku ciągle śmigasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! bardzo Ci służy ta metamorfoza :)

    jakie malutkie zdjęcia! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mawiam, że kto rano wstaje, ten jest...niewyspany;)
    Świetnie wyglądasz, choć fotki faktycznie małe:)
    U nas leje od rana i zimno okropnie, więc wszelkie plany wyjściowe trzeba odłożyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję utraty wagi :) Nic tak nie cieszy jak kupowanie ciuchów w mniejszym rozmiarze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. male te zdjecia gratuluje wagi i podziwiam cie za wytrwalosc?

    OdpowiedzUsuń
  9. eh moglabys dac wieksze zdjecia!!! Pochwal sie swoja zawzietoscia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wagi:))
    Jaką dietę stosowałaś??

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś:)))) Nie ma za co:)
    A co będzie po 10 sierpnia?

    OdpowiedzUsuń
  12. super wygladasz :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. laska, dalej jesteś na diecie:>?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że jak przyjedziesz na urlop, to będzie z Tobą lepszy kontakt:)

    OdpowiedzUsuń