niedziela, 15 stycznia 2012

15.01. 2012

No to pora na nowy wpis :)

I już 2 tygodnie Nowego roku minęły. W zeszły weekend zapoczatkowałam ... sezon rowerowy. Tak było fajnie cieplutko. Dzisiaj juz było chłodniej więc siedze w domu i odpoczywam.

Powrót do pracy przebiegł bez zakłóceń :) Już nawet pomału zapominam że byłam w Polsce . Ogólnie jest fajnie. Stara ekipa ( na 15 osób są  nowe ) , tak więc klimat świetny. W tygodniu praca w weekendy imprezy   żyć nie umierać :).

W nowy rok jak przyjechałam na swój domek to od razu miałam odwiedziny, ledwo się rozpakowałam a tu wpadli znajomi z szampanem i wódką :). I tak jak sylwester był spokojny i kulturalny w piciu tak nowy rok już nie bardzo, no ale plusem było to że szliśmy do pracy  3 stycznia ( a nie jak pierwotnie było mówione że 2 ). W pon dojechała  moja współlokatorka . Bardzo fajna babka ( pracujemy już razem 2 lata ) i póki co mieszkamy same ( oby jak najdłużej )
Dostałam małą podwyżkę , która oczywiście wiąże się też z nowymi obowiązkami ale nie narzekam. Cieszę się tylko ze mimo wszystko nie wrobili mnie w jazdę busem , bo jak na nie patrzę to boję się jechać jako pasażer , a co dopiero jako kierowca.

Internet jakoś mi śmiga ale w tygodniu nie za bardzo mam czas zeby odpalać lapka tak więc korzystam głównie w weekendy.

Ostatnio podkusiło mnie przeczyatać horoskop na ten rok i co wyczytałam? Ze w październiku szykują się u mnie zmiany czyli powinnam zacząć budować dom albo.. urodzić dziecko :))) hahaha niewiele czasu mi już chyba zostało żeby poszukać potencjalnego ojca hahahahaha

To by chyba było na tyle tym razem. Pozdrawiam serdecznie z wiosennej Holandii.

18 komentarzy:

  1. U Nas śniegiem sypnęło i mróz jest:/Nie lubię tego:(
    Gratuluję podwyżki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszcze wiosny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz czesciej zaba|!! SZKODA,ZE cIE TERAZ w pl nie ma, bo spotkanie 23ego sie szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia, połowa stycznia, Ty szukaj szybko tego dawcy, bo się do października nie wyrobisz;p
    Podwyżka fajna rzecz:) No i fajna współlokatorka to duży plus:) A ile osób ewentualnie mogą Wam 'dołożyć'?

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak pozytywnie u ciebie oby tak dalej! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, właśnie ;) dawca pilnie poszukiwany ;) Super, że podwyżka ! u nas zima pełną gębą :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak czulam,ze jakąś podwyżkę dostaniesz;))
    hehe,to miło Cię przywitali w Nowy Rok:)
    co do horoskopu...hmmm.ja mam ten rok pod znakiem sukcesów w pracy...ciekawe,bo nie pracuję,a wrócę do pracy w...grudniu:)
    a co u mnie?a,nic nowego,jakieś mam złe nastroje ostatnio i brak checi do pisania
    a wpisy są zarchiwizowane;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rower!!! Ah tez bym posmiga ła, ale u nas póki co łyżwy sanki narty i sniegowce wchodza w grę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A żebyś miała kolejny powód, by szybko do nas zajrzeć - zapraszam do zabawy, szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam coś miłego napisac ale tak mnie zdenerowowalas tym ostatnim zdaniem o wiosennej Holandii ze mnie az trzesie :)))) u nas beznadzieja!

    OdpowiedzUsuń
  11. wbrew pozorom odpowiedni partner może zjawić się z dnia na dzień nieoczekiwanie, więc do października jeszcze sporo czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. no to nic tylko życzyć owocnych poszukiwań przyszłego ojca :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że praca Cię tak nie pochłania bez reszty i masz kilka wolnych chwil, które tak miło spędzasz ;)

    Zapraszam Cię do zabawy, zostałaś otagowana przeze mnie :D szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta książka, którą czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję podwyżki :)
    Zmiany chyba na plus?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. u Ciebie wiosennie, a u nas spadł śnieg;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń