poniedziałek, 6 lutego 2012

06.02.2012

No i zima zawitała i do nas.
taką piękną pajęczynkę wypatrzyłam w ogródku.
Dzisisj już cieplej , ale ostatnie dni i noce to była masakra. na dworze -17 a w domku rano +10. brrrrr

Dziękuję Wam bardzo za miłę słowa pod poprzednim postem. Staram sie bywać tu częściej ale nie zawsze mi się to udaje. Za to dzisiaj troszkę fotek zakupowych: na początek ciuchy, za które zapłaciłam w sumie.... 6 euro




Najlepsze z tego są te koszule flanelowe. Super cieplutkie :).A jakbym miała kupić po starych cenach to wydałabym ok 30 euro, tak więc trafiła się super okazja. (dwie ostatnie pozycje to spodnie dresowe i leginsy z marszczonymi nogawkami )
Te nasze mieszkanka to są domki cztero-pięcioosobowe. Na dole jest salon z kuchnią sypialnia i łazienka a na górze tylko sypialnia. Fajne przytulne chatki ale nie ocieplane tak więc intensywnie się dogrzewamy.

A tak poza tym to u mnie po staremu.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę duuużo ciepła !!!

22 komentarze:

  1. o,jaaa...zimno macie!oby szybko się ta zima skończyła...
    fajne ciuszki,a najlepsza cena!!!!! mi się udało kupić Teresce fajną bluzę na wyprzedażach,a sobie kolejny stanik ...bo tak mi się rozmiar zmienia,że mam juz w szufladzie pełną rozmiarówkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, a ja mam 16 w sypialni i strasznie narzekam. Współczuję.
    Boska ta pajęczyna, cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie macie ogrzewania? Masakra! Porządnie się ubieraj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniusie te koszule, a mrozi mocno oj mocno, bardo chcialabym juz wiosne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wolałabym te ciuchy zobaczyć na modelce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całą Europę zalała fala zimna. Mam nadzieję, że nam nie zamarzniesz. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 10 stopni w domu??? Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne ciuchy:) i powielam pytania, ale jak możesz miec 10 stopni w domu, nie grzeja w nocy?? brrrr, ja rano mam 17 i myślałam, że to rekord;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko tak ziiimno?? 10 stopni.., wspolczuje:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, tak dużo ciepła! Tobie też - 10 stopni w domu, brrrrrr!

    A ta pajęczyna to co? prawdziwa pajęcza? wow!

    OdpowiedzUsuń
  11. takie zakupy to ja rozumiem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne ciuszki! trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie również duuuużo ciepełka !!! Fajne ciuszki ... tez ostatnio zaszalałam i wydałam całe 12 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulki super po prostu!Pozdrawiam z: http://tamgdzienieczekanikt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozdrawiam serdecznie i ciepełka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu,gdzie Ty jesteś??????

    OdpowiedzUsuń
  17. wracam do was. essi.
    http://perasperaadfortuna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń