wtorek, 3 lipca 2012

03.07.2012

No i nadeszła pora na kolejny wpis.Mam nadzieję że jeszcze nie ostatni z Pl.
No i muszę się Wam pochwalić ... kupiłam autko
Wcześniej się nie chwaliłam bo to nie było nic pewnego, ale dzisiaj odebrałam z warsztatu , jest wszystko oki tak więc się chwalę . JUPIIIIII   !!!!! jak się cieszę . No i oczywiście jadę nim do Holandii. Trochę się boję jechać sama więc szukam chętnej osoby , która pojedzie jako drugi  kierowca i której opłacę później powrót. MOże namówię sąsiada.

Ostatnio byłam na zakupach i straszną frajdę zrobiło i kupowanie ubranek dla Juli
bluzeczka i spódniczka
 tu zbliżenie bluzeczki . Tak mi się podoba że jakby były większe to bym sobie kupiła .
no i bardzo ładna koszula bez rękawków. Dokupiłam jej jeszcze puzzle z myszką miki, bo ją uwielbia.

A dla mnie oczywiście ...
to tylko część zakupów o tym temacie :))))
No i trochę rzeczy dla siostry Mariusza:łóżeczko, przewijak itp. pierdołki dla dziecka.

W sobotę poimprezowaliśmy z siorką na grilu no i nie obyło się bez ofiar w ludziach.Kaśka złamała sobie małego palca u nogi i dostała zwolnienie na 6 tyg. Poślizgnęła się na mokrej podłodze. To trzeba umieć
no i najświeższe zdjęcie Krasnala
i jego pupila
. Jutro czekają mnie ostatnie zakupy i pomału trzeba się pakować. Chyba już chcę jechać . Strasznie tęsknię za Mariuszem. Szczerze mówiąc ze jakby pół roku temu, ktoś mi powiedział ze tak się wszystko pozmienia w moim zyciu, to bym go wyśmiała.
Pozdrawiam Was serdecznie :)

23 komentarze:

  1. jeee, to szerokiej drogi! fajne, tez mamy taki kolor;)
    i Mankella widzę- Chińczyka czytalam, tej drugiej u mnie w bibliotece nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobne jestescie z siostra ! :)
    fajny taki wypad do holandii, pojechalabym z Toba gdybym byla w pl, odwiedzilabym holandie i wrociła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i gratuluje autka! niech sie dobrze sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo to niezly zakup:-)a co z tamtym autem,sprzedane?ale poszaleliscie na tym grillu:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meganka sprzedana, zrzuciliśmy się i rodzicom kupiłam Matiza i wszyscy są zadowoleni.

      Usuń
  5. Super zakupy:) Auto niech się sprawuje bez zarzutu:)
    Bardzo lubię Nesbo i Mankella:)

    Asiu, a gdybym chciała do Ciebie, do Holandii coś skrobnąć, to na dawny adres?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ople to dobre auta, oby sie sprawował jak najlepiej! Lubie Pepcowe ciuszki, i ten wielki wybór!

    OdpowiedzUsuń
  7. niech sie auto dobrze prowadzi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa,wiem dlaczego taki duży samochód;)) widziałam ilość ksiązek do zabrania na fb;DDD
    też bym chciała taką koszulkę,cudna jest!!!!
    Mariusz pewnie też się stęsknił;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam mankella ! czytałaś już coś jego ?
    widzę ze masz mordercę bez Twarzy , czyli pierwszą ks z serii o komisarzu Walanderze :) i chińczyka , który nie jest z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  10. duże te auto :P
    my też zabieramy się powoli za zmianę auta.. ale najpierw musimy sprzedać nasza starą Corse...

    OdpowiedzUsuń
  11. ale duzą bryke sobie fundnęłas...i jakie z sis jesteście do siebie podobne:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany boskie jaki pupil... Chyba wolę mojego Bazyla:) A auto duże!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poznaje metki :P Jak tylko gdzies napotykam Pepco nie moge sie oprzec pokusie zeby nie wejsc na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo,wspaniały zakup-gratuluję:)Teraz nie będziesz miała problemu z zabraniem książek do NL;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja dziękuję za takiego pupilka!!!!!:D lubię duże auta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za zyczenia!
    juz niedlugo znów bedziecie razem;)

    OdpowiedzUsuń
  17. noo super! gratuluję bardzo autka :))
    a Wy kochajcie się i tęsknijcie za sobą!!! :)*

    OdpowiedzUsuń
  18. Noooo,to jest zakup!:) Oby się dobrze sprawował:)
    A koszulka też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jesteście z siostrą podobne..
    Krasnal to już spory facet :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A widzisz! też się na tym łapię, że gdyby kilka lat temu ktoś mi powiedział, że będzie tak a nie inaczej, to bym parsknęła śmiechem ;) Ślicznie wyglądasz! a siostra jak bliźniaczka. Piękne ciuszki dla małej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jestescie bardzo podobne do siebie :) dasz rade pojechac , ale jak sie nie czujesz na siłach to wez kogos bedzie Ci razniej :) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń