piątek, 29 czerwca 2012

29.06.2012

Moje 11 :)
Zostałam nominowana przez Beti i Olcię tak więc odpowiadam :)

Beti
1. Książka czy film? Zdecydowanie książka 
2. Szybki numerek czy długa gra wstępna? szybki numerek
3. Lody czy sorbet?sorbet
4. Po bożemu czy z fantazją? z fantazją 
5. Mini czy maxi? ostatnio chyba mini ...
6. Chleb czy bułki? chleb
7. Ogrodowy wiecheć czy wiązanka z kwiaciarni?  wiecheć
8. Wino białe czy czerwone?białe
9. Komedia czy sensacja? sensacja
10. Stringi czy figi? figi
11. Złoto czy srebro? srebro



Ola
1.Jak prezent to Biżuteria czy perfumy?   Biżuteria
2. Obcasy czy baletki?  balerinki 
3.Książka czy serial?  książka
4.Romans czy kryminał? kryminał
5. Lody czy owoce? lody
6. Plaża czy basen? plaża
7. Szalona Impreza czy ciepły kocyk i herbatka? kocyk i herbata
8.Josh Hartnett  czy Alexander Skarsgård? Josh
9. Rock czy pop? rock
10.Romatyczna schadzka : na plaży czy w lesie? las
11. Szaleństeo zakupów:  H&M czy Empik ? Empik


ja chyba nikogo nie będę nominować bo chyba wszystkie już odpowiedziały :)
Poszalałam dzisiaj na zakupach . Postaram się jutro pokazać.

7 komentarzy:

  1. każda osoba na koncu tej zabawy pisze "nikogo nie nominuje,bo chyba juz wszyscy byli' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) ciekawe co,oprócz książek,kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. noo pokazuj! :))
    pytań miałaś tyle co ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. echh, urlopy maja to do siebie, że szybko mijają;|
    pozdrawiam, Monika cojg;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na każde z tych fioletowych pytań odpowiedziałabym odwrotnie :P

    OdpowiedzUsuń