środa, 27 czerwca 2012

26.06.2012

Czyli trzeci dzień w Polsce :)
Staram się odpoczywać ale póki co niewiele z tego wychodzi. Wczoraj odwiedziłam brata i bratową no i dowiedziałam się że bratowa jest w ciąży... JUPII!!!!! Ale jej fajnie. Dzisiaj na 15 idzie do lekarza więc pewnie dowiem się więcej szczegółów.
Dzisiaj szwagier pewnie podrzuci Dominika na kilka dni  bo podobno strasznie się za mną stęsknił :)) No i znowu raczej o odpoczynku można pomarzyć ...

A urlop zaczął mi się bardzo przyjemnie taką oto przesyłką
tak więc intensywnie testuję :) i musze przyznać że są całkiem, całkiem....

Mam w końcu mozliwość wrzucenia kilku ostatnich zakupów :

tunika z Lidla rozmiar S i w sumie mogłaby  być mniejsza

koszulka i spodenki ( ale na razie jakoś nie ma pogody żeby w nie wskoczyć )


japoneczki


tunika ( na żywo ma  żywo zielony kolor )


bluzeczka ze sznurkami ( mam jeszcze taką żółtą i uwielbiam je )


A co u mnie...
No dzieje się i to w dobrym kierunku.Przedwyjazdowy weekend spędziłam z Mariuszem. Miałam już sobotę wolną więc pojechałam do niego w piątek wieczorem.Oczywiście zaliczyliśmy imprezkę u jego znajomych, wróciliśmy ok 4 do domu. W sobotę mięliśmy od rana Julkę więc raczej nie było czasu żeby odpocząć. Ale mimo wszystko było fajnie. A w sobotę wieczorem mięliśmy chatę tylko dla siebie....
Co prawda przyjechała siostra Mariusza z urlopu ale wiedzieli o co chodzi i się zmyli do jego drugiej siostry na noc :) No a w niedzielę za to pospaliśmy do południa ( jak  nigdy ).
A o 17 wyjechałam do Pl i bardzo szybko dotarłam bo byłam w domu o 5 rano ( 12 godz jazdy to rekord)
A teraz szaleje trochę na allegro i w innych internetowych sklepach, nadrabiam półroczne gazetowe zaległości ( a trochę się tego uzbierało -mam prenumeratę TS i Pani )

Prezent urodzinowy M kupiłam . Jak juz pisałam jest to zapalniczka ZIPPO . Do tego jeszcze wywołałam nasze wspólne zdjęcia i chcę je włożyć w jakieś ładne ramki.

A wczoraj przedłuzyłam umowę z Orange i wzięłam sobie taki oto telefonik
I od kilku dni chodzi za mną ta piosenka

http://www.youtube.com/watch?v=t5qURKt4maw


No i nie pamiętam co Wam jeszcze chciałam napisać .....
Jak mi się przypomni to napiszę :)))

10 komentarzy:

  1. czyli wszystko u Ciebie super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten telefon!
    A na długo przyjechałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. to będziesz miała wesoło jak Dominik przyjedzie :)
    ..faaajne zakupy..i same żywe kolorki :)
    ..a jak Twoja dieta?już ją całkiem skończyłaś??

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze powiedziałaś:)
    Cieszę się Twoim szczęściem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zakupy :) pokaze moje niedługo

    OdpowiedzUsuń
  6. nic pisać już nie muszisz :) jesteś szczęśliwa i to najwazniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. odpoczywaj w pl i szalej na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zakupy!!! no i ta za duża Ska...zazdroszczę;) a jesteś jeszcze na diecie?
    ciężko odpoczać,jak się tak na chwilkę wpada do domu na urlop!
    powodzenia życzę siostrze,niech dba o siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja cały czas myślę o tym samsungu s plus. tzn waham się między nim, a samsungiem sII, ale na razie nic z tego nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń