środa, 28 listopada 2012

28.11.2012


ale ja mam paskudny dzień. Wczoraj wypisałam wniosek urlopowy na piątek i sobotę żeby zrobić sobie na spokojnie badania i pozałatwiać sporo urzędowych spraw. Wczoraj został wstępnie zatwierdzony pozytywnie. No właśnie wstępnie. Dzisiaj usłyszałam że o wolnym piątku mogę zapomnieć ew mogę mieć wolną sobotę ( gdzie wszystkie urzędy są pozamykane ) .To podziękowałam za łaskę i powiedziałam że w sobotę też przyjdę.

A jakiś miesiąc temu szef się mnie pytał jak ja chcę pracować( godziny, obowiązki itp) . Powiedziałam mu że jak będę miała zaświadczenie od położnej o ciąży i o terminie porodu to wtedy pogadamy. No i poprosiłam go o wolne soboty. No to on mi dzisiaj odpowiada że mam mu przynieść zaświadczenie od położnej że są takie wskazania ( tzn że mogę pracować tylko 5 dni w tyg po 10-12 godz - nie dłużej )
Normalnie mam takie nerwy na tego faceta że aż mnie nosi.A badania nie wiem kiedy zrobię bo musze być w pracy codziennie od 8 lub 7 do 17-18.
Do tego jeszcze strasznie bolą mnie plecy od stania po tyle godzin.Zaczyna mnie to wszystko drażnić i wkurzać. Strasznie załuję że nie mogę tak jak w Pl pójść na zwolnienie i mieć normalnie płacone. Tutaj trzeba być NAPRAWDĘ chorym i choroba musi być spowodowana ciążą żeby dostać 100 % zwolnienie lekarskie .

PORAŻKA!!!

A teraz kilka zaległych fotek


walizeczka "makulatury " od położnej

próbki kosmetyków dla mamy i dziecka (ten trzeci krem który słabo widać to Avene Cold Cream)



drobiazgi dla Maluszka

 I na deser .... !!!

moja gęba w ciemniejszych włosach ( i chyba z lekka za długich )


18 komentarzy:

  1. Tak ciężko tam z przepisami odnośnie zwolnień? Bo ja rozumiem, że na byle katar nie dają, ale w czasie ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak wszyscy narzekają na naszą służbę zdrowia,a tu proszę-w PL od pierwszego dnia ciąży mozna iść na L4
    no i u nas ciezarna moze pracowac powyzej 8 godz,jak wyrazi na to zgode

    mam nadzieje,ze uda ci sie isc na zwolnienie...nie powinnas teraz tak ciezko pracowac
    to M zadowolony,ze ci cycki rosna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenty od położnej fajne :) ja dziś zapisałam się do szkoły rodzenia i podobno na każdych zajęciach też się dostaje próbki, materiały, prezenty :)
    a z tym zwolnieniem to nie fajnie.. tym bardziej, że masz typowo fizyczną pracę.. to są niestety minusy :/ trzymaj się i odpoczywaj kiedy tylko masz na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski masz kolor wlosów:D taki miodowy <3
    i te skarpecioszki dla Maluszka- słodkie:)

    tylko faktycznie przekichane z tym L4, myślałam, że wszedzie jest jak w pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh tak jak pisze Ju pod tym względem w Polsce kobiety maja lżej, szkoda tylko że przed porodem ochrona jest bo po to już lepiej nie mówić. Bardzo dobrze Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie tam traktują błogosławione...

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha,tekst M mnie powalił;) mi mówili,że mam bliźniaki w...cyckach:)
    tak,umie grać, w domu u rodziców mają dwie elektryczne gitary,a teraz kupił elektryczną;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze to niefajnie tam. Nie mogę zrozumieć tego, ze będąc w ciąży masz pracować po 12h dziennie. Rozumiem ciąża nie choroba, jeżeli ktoś się dobrze czuje, niech pracuje, ale nie tyle godzin. Skandal!

    OdpowiedzUsuń
  9. eee to u nas lepiej ze zwolnieniami, a czemu włosy za długie ?? Fajne są i kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe czasami tak bywa, pierwszy raz w zyciu bede miała zaległy urlop :) ciesze sie z tego

    OdpowiedzUsuń
  11. Popatrz, a ja bym w życiu nie pomyślała, że tam jest tak przesrane, jeśli chodzi o ochronę kobiet w ciąży:/
    Mam nadzieję, że czujesz się lepiej:* Dbaj o siebie:*

    A wiesz, że ja wolę spędzać święta tylko z M. Może niekoniecznie całe w łóżku, ale w domu, we dwoje, tak na luzie, tak, jak oboje lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu u mnie nie jest tak kolorowo, jak chodzisz do ginekologa na fundusz to ciężko o L4 chyba, ze masz pracę stojąca albo w nocy, albo coś innego szkodliwego, a ja idę prywatnie, kręgosłup daje sie we znaki :(

    o to Twoje maleństwo będzie kilka dni młodsze od mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Asia ja wiem, że Ty mi kibicujesz, czuję to :)
    Chciałabym się nie stresować, ale nie da się. Szkoda, że nie można tego pilotem wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że szefostwo tak samo wredne, jak w Pl... ech...

    OdpowiedzUsuń
  15. To spokojnie możesz wszystko pozałatwiać i nacieszyć się przygotowaniami świątecznymi :) a za rok będziecie w trójkę :D

    Ostatnio bardzo przypadła mi do gustu czarna seria i odkrywam nowych pisarzy. Już na allegro wyczaiłam nowego pisarza w przystępnej cenie, aż 7 książek! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szef jaki jest, każdy widzi. Kraj tego nie zmieni ... niestety :/ Do twarzy Ci w tym kolorze ...

    OdpowiedzUsuń
  17. miałas już robione badanie na obciążenie glukozą?? hmm nie za wcześnie? z tego co czytałam, robi się je w drugiej połowie ciąży, po 22-24 tygodniu, kiedy cukrzyca ciężarnych się ujawnia..

    OdpowiedzUsuń