środa, 12 grudnia 2012

12.12.2012

No a dzisiaj pora na mały zakupowy wpis. W piątek wybrałyśmy się z koleżankami powydawać pieniądze no i oto efekty tego szaleństwa


sweterek Z C&A
Myślałam że będzie trochę dłuższy bo teraz choruję na tuniki takie cieplutkie żeby je z legginsami nosić no ale ten też jest fajny i najważniejsze że ciepły

Buty
Hmm nigdy nie lubiłam tego fasonu ale w tych się zakochałam . Są bardzo wygodne i fajnie wyszczuplają stopę . No i ten kolor...

Bluza
Długa i ciepła w sam raz do pracy

Spodnie dresowe
Również do pracy tylko muszę je trochę skrócić.

No i to by  było na razie tyle z zakupów.
A co u mnie

Odpoczywam na urlopie. Tzn jadę dzisiaj na kilka dni do Pl.Stwierdziłam że jak teraz tego nie zrobie to  nie wiadomo kiedy znowu nadarzy mi się taka okazja. A że czuję się dobrze, brzuszek jeszcze nie rzuca się w oczy to jadę. Na święta wracam, chociaż M namawia mnie żebym została w domu z rodziną a on pójdzie do siostry , ale ja chcę te święta spędzić z nim ( i najlepiej tylko z nim ;)  )
Zrobię w Pl zakupy, pozałatwiam kilka spraw i wracam.

Maluszek rośnie, nawet nam się ujawnił ostatnio i pokazał co nieco :) M się cieszy że będzie chłopak , no i trwają debaty nad imieniem.Zobaczymy co z tego wyniknie ;)

Choinka juz ubrana
czeka na prezenty.
A na koniec z pozdrowieniami
macha do Was :)

21 komentarzy:

  1. to szybciutko się Wam ujawnił :) gratuluje synka w takim razie :)
    faajne buciki i sweterek w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie ze chlopak:))
    szkoda ze z M na swieta nie mozesz byc w pl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, jak słodko :) macha :D
    fajne te zakupy, najlepsze buty, kolor boski.
    Spokojnej podróży do pl zyczę:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję chłopca !!! :))) Niech rośnie pięknie i zdrowo !
    Bezpiecznej podróży ! :)
    Butki świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, to przedświąteczny czas spędzisz w podróży - uważaj na siebie:*
    Też machamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są świetne,myślę o podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję chłopaka:)Który to tydzień?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bezpiecznej podróży! Zima u nas na maxa :P

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć mały :) buty superrr podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, jak tam? Wypoczęłaś po podróży? Jak się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to z ciśnienia? Mam nadzieję, że szybko Ci przejdzie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda jak mały kroliczek:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. co zrobiłaś z włosami??
    dziękujemy za życzenia!!!!!
    oj,to uważaj na zimno,żebyś sie nie przeziębiła,ciepło sie ubieraj,a u mnie niestety,już śnieg topnieje:/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też mu macham i ściskam mocno :))
    Fajne te buty!!!
    Szkoda, że w święta nie możecie być razem u Ciebie w PL. Choć on pewnie chciałby je trochę z córką spędzić.
    A u mnie? zapraszam ale nie najlepiej :]

    OdpowiedzUsuń
  15. po hamulcach mi nie dał, więc jakiegoś wielkiego zagrażającego bezpieczeństwu błędu nie zrobiłam. Ale mimo wszystko dupa ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne buty i kolor mój ulubiony :D
    U mnie choinka od wczoraj stoi! Tak się już cieszę z tych świąt. Dawno nie spędziłam ich z rodzicami i bratem, że nie mogę się doczekać już wyjazdu! Jeszcze 2 dni i jadę :)
    Niech syn zdrowo rośnie!

    W mojej rodzinie to ja miałam obsesję czytania, potem brata zaraziłam, a męża mam który też lubi czytać. Mam nadzieję, że swoją manią zarażę moje dziecko w przyszłości. Ale od małego będę mu coś czytać, więc rozumiem Cię, że już kupujesz książki do poczytania :)

    Nominuj się, a jak nie to ja Cię nominuję, bo fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nesbo jest fajny :D i teraz w Lidlu są jego książki chyba, za niecale 20 zl- może tych jeszcze nie czytalaś:)
    A o Kallentoft'cie koniecznie poczytaj, albo poczytaj coś jego, zakochasz się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://monikacojg.blogspot.com/2012/06/o-tym-co-mialo-byc.html
      tu troche o nim pisalam- zajrzyj;)

      Usuń
  18. Asiu kochana, żeby tak jeszcze tę moją wielką, ogromną radość z przesyłki dało się "zapaczkować" i wysyłać;)
    Wiem, wiem, że Tobie sprawiło to przyjemność, dobrym ludziom sprawia radość obdarowywanie innych, a Ty jesteś wspaniałym człowiekiem:****
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń