poniedziałek, 24 grudnia 2012

24.12.2012


KOCHANE!!!

Z okazji Świąt chcę wam życzyć wszystkiego co najlepsze
 zdrowie , szczęście i pomyślności, oby ten świąteczny czas spędzony
gronie rodziny i przyjaciół, upłynął spokojnie i radośnie.

Przy okazji chciałabym Wam podziękować za wszystkie miłe słowa i za wparcie
bo, pomimo że w większości się nie znamy osobiście, to uważam że jesteśmy
taką zgraną rodzinką.



P.S. Wigilię spędzam z Mariuszem i przyjaciółką z pracy ( chyba jedyną jaką tu mam, babeczka 10 lat starsza ode mnie ale dzięki niej chyba udało mi się w tym roku podjąć tyle decyzji, które tak zaważyły na moim życiu) Ta wigilia będzie takim podziękowaniem od nas dla Niej.

 A teraz pomału mykam do kuchni bo uszka czekają :)

14 komentarzy:

  1. Wesolych ,cieplych i spokojnych świąt :)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, spokojnych Świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Asiu :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Również Wesołych Świąt i dużo spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt! Masz rację z tą rodziną:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, niech to będą pierwsze z całej dłuuuugiej serii Waszych wspólnych, cudownych, pięknych świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tą blogową rodzinkę, bo nie raz mnie wspierała! :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz to mi brakuje jeszcze kieliszków do wina:)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas tez króluje zapalnie płuc u dzieci:( ale widzę po Dominkuu,że mu już lepiej:)
    jak się czujesz,Asiu?
    a wiesz,ze wysyłałam ostatnio kurtkę po T do kogoś na Twojej ulicy w Gdyni?znaczy,sprzedałam ją w necie;)
    a orchidee u mojej Mamy tak ładnie rosną;) u mnie z żywych roślin jest tylko...choinka;)))nie mam reki do roślin

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń