sobota, 2 kwietnia 2011

laptop uratowany !!

Nawet nie wiecie jak się cieszę !!! Potrzebny był format, tak więc bawię się aktualnie w instalowanie najpotrzebniejszych programów, no ale najważniejsze że udało się go uratować.
A siadł mi w poniedziałek rano, a wieczorem zadzwonili z firmy że 4 kwietnia mam być w pracy. No to ja dzwonię do kumpla żeby mi coś z tym kompem zrobił no i walczył do wczoraj. Ale najważniejsze że zrobił , bo w perspektywie był brak laptopa przez najbliższe tygodnie ( po miesiącu pracy bym sobie kupiła )

No to przede mną wielkie pakowanie. Jak ja to lubię. Jeszcze dzisiaj Dominik na noc ma przyjechać tak więc będzie wesoło :)

Ostatnio poszalałam w Matrasie


















Każda z tych książek po 4,90 !!!!
No i jeszcze wygrałam kosmetyki Ziaja, które na szczęście już odebrałam. Przesyłka z konkursu Czarny Czwartek jeszcze nie doszła.
Taki oto zestawik mi się trafił.

Tak więc jutro z samego rana wyruszam i jak tylko się tam zainstaluję z netem to się odezwę .
Pozdrawiam

53 komentarze:

  1. szerokiej drogi!!!jedziesz samochodem swoim?
    czekam na wpis z Holandii,tam pewnie juz sezon tulipanowy w pełni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejj pakowanie to masakra ;D ja wciąż walcze zeby sie zmiescic ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do Matrasa nie wchodzę przez najbliższe dwa tygodnie co najmniej! Nie potrafię wyjść bez jakiejś książki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj po co mi mówiłaś, że tak można??? Teraz będę siedzieć na necie zamiast na fb to w Matrasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro o 5:40 rano bede juz startowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki! i nawzajem, bo Ty tez zaraz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie poszalałaś! :D
    udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Autem jedziesz? Pwodzenia!!
    Heh, ale jesteśmy uzależnieni od Internetu, co?
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  9. książkowy mól;)gratuluję nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczesliwej podrozy!! Niech Ci sie wiedzie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ile wygrałaś! super że laptop uratowany, przecież bez niego to jak bez ręki :))
    A czym jedziesz?
    Udanego (mimi wszystko) pakowania... Gdybym była bliżej to bym wpadła Ci pomóc- lubię się pakować :))

    OdpowiedzUsuń
  12. no wlasnie na tym polega roznica miedzy podroza busem a samolotem- ja kupilam kilka ksiazek, kilka tez dostalam i wszystko musialam zostawic bo za ciezki byl bagaz;/// na szczescie za 2 tygodnie moja mama przylatuje i wezmie mi je:))
    Asiu moze pokazesz sie w wersji 69kg? bo potrzebuje kopniaka w dupe w ramach motywacji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że się udało:))))
    Fajna wygrana, skąd?
    Ksiąąąąążki:))) Nie, nie, nie - mam szlaban na Matrasa:/ Bo jak widzę, że tanio, to się na jednej nie kończy i potem mnie portfel boli;)

    Szybkiego i bezbolesnego pakowania:)
    I szczęśliwej podróży:***

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co? Wiesz co? Ty to jesteś;) I po co mi było to pisać? Po co? No zajrzę tam i wsiąknę, no;) A na kredyt czasem nie sprzedają?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i ładnie to tak? Namieszać i uciec do Holandii? Się narażasz;)))
    Aż się boję zajrzeć na tę ich stronę, bo wiem, że nie wytrzymam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko??? Tylko? No zamorduję;)
    Dobra, idę:) Potem się będę martwić, jak reanimować swój portfel;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrawiam również. :) Gratuluję nagrody. :** Chciałabym sobie po miesiącu kupić nowy laptop. Niestety w tym dzikim kraju to niemożliwe.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekamy na wiadomości od Ciebie:)
    A Matras to zło:D

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie jedziesz, jeśli można wiedzieć? :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci zazdroszczę :D w takim razie życzę udanego wyjazdu! ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. A to nie wiedziałam,że można zamawiać w internecie i odbierać w sklepie,tak zawsze robiłam z empiku:)Zaraz tam zaglądam:)Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. a no to faktycznie nie aż tak fajnie, ale i tak zazdroszczę :D ciężką masz pracę?
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. To najwyżej Cię w trójkę jakoś tam dopadniemy w tej Holandii;)Tylko nie wiem czy Nam na bilety starczy,jak się całkiem wyczyścimy w Matrasie:D

    OdpowiedzUsuń
  24. I Ci nie zdążyłam życzyć szczęśliwej podróży, bo mnie od wczorajszego wieczoru męczy jakieś zatrucie i latam do klopa z zadziwiającą regularnością.
    Czekam na nowy, już holenderski wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  25. szczęśliwej podróży :)
    dobrze że komp działa!

    OdpowiedzUsuń
  26. pojechałaś...dojechałaś już?jak podróż?

    OdpowiedzUsuń
  27. I jak tam? Dojechałaś szczęśliwie? Wszystko dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem ogromna fanką ziaji :)

    nie wyszło w empiku ?

    OdpowiedzUsuń
  29. i co juz w pracy???dobrze ze lap ozyl :) kusza mnie te ksiazki(dawno nie czytalam,ale obecnie siedze w domu po zabiegu i czytam juz druga ksiazke,a wciaga takie czytanie!)
    powodzonka!:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej kochana co u Ciebie??!! Jak tam idzie dietowanie?? Ja musze zaczac od nowa, bo sobie troche odpusciłam i z jedzeniem i z cwiczeniami, no i... brzuch mi znowu wylazł :( Koniecznie napisz cos nowego i fotke siebie tu daj!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. długo Cię nie ma?? pewnie praca Cię wciągnęła i nie masz czasu na blogowanie??

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak mnie się marzy szaleństwo w księgarni :DDD

    OdpowiedzUsuń
  33. a gdzie sie rzabcia nasza podziała....??

    OdpowiedzUsuń
  34. rzabciu,odezwij sie;)))dziękuję za kartkę i życzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziekuje bardzo za kartke! Wesołych i Spokojnych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  36. wesołych ,słonecznych i radosnych świąt wielkanocnych życzy kiwi:)

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję Asia za karteczkę :)
    Tobie również pogodnych Świąt Wielkiej Nocy :** aby były spędzone tak jak tylko byś chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. gdzies sie zgubiła ;>?
    mam pytanie dot. dukana.
    mozesz mi napisac co jesz jednego dnia? od sniadania do kolacji. i dobrze by bylo gdyby nie bylo tam ryb :PP
    chce zaczac te diete, ale taka monotematyczna mi sie wydaje :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Co u Ciebie??? nie masz netu??

    OdpowiedzUsuń
  40. rzabciu.......!!!!przepadłaś.....:(

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana dziekujemy za kartke :****** Kochana jestes :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Asia- dziękuję bardzo za kartkę świąteczną! :**

    OdpowiedzUsuń