wtorek, 9 sierpnia 2011

mówisz i masz ....

NO zebrałam się w sobie i zrobiłam!!!!!

Tylko nie patrzcie na fryzurę bo fryzjer dopiero jutro :)
A tak dla porównania zdjęcie sprzed pół roku

normalnie jak patrzę na te zdjęcia to sama nie wierzę w to co zrobiłam i nie dziwię się że sąsiedzi mnie nie poznają :). No i mam doła bo po przymierzeniu ok 10 par spodni jakie mam w szafie okazało się że 90% z nich jest .... za duża .

A oto co czekało na mnie jak przyjechałam :

wygrana z Przyjaciółki.
No i wczorajsze szaleństwa empikowe
. Matrasowe wrzucę jak odbiorę :)

NO i co jeszcze u mnie ? Śmigam sobie pomału autkiem , coraz bardziej mi się to podoba, chociaż jak jechałam od siostry to miałam małego stracha.Ale dojechaliśmy cało i zdrowo .

Szaleję również na allegro ( co nie jest nowością ) no i odpoczywam i kombinuję żeby zrobić gdzieś jakiś mały weekendowy wypad.
Zobaczymy co z tego wyniknie.
Miłego popołudnia



17 komentarzy:

  1. Masz cudną figurę, jak klepsydra:)
    Książkowe zakupy świetne:)
    Skrobnęłam Ci maila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale schudlas! :)

    uwielbiam ta serie radical, zazdroszcze , chcialabym wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tego dokonałaś ??? Ja nie mam za grosz silnej woli, ech ...
    A sąsiedzi nie plotkują czasem,że pewnie jesteś ciężko chora i dlatego tak schudłaś ??? bo wśród osiedlowych plotkar to dość częste ;p
    Wyglądasz bosko !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wygladasz!!!!podziwiam Cię za to,co osiągnęłas!i jaką masz fajną zabe na koszulce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o żesz w morde Kochana kawał dobrej roboty odwaliłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz:) moje pierwsze jazdy tez nie wygladaly super, nie odwazylam sie sama jechac, no i jak juz mialam swoj samochod to tez jakies pol roku jedzilam wolno, dasz rade.

    OdpowiedzUsuń
  7. Osz,kurcze,ale zamiana:D Wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno nie ma dola z powodu za duzych spodni! sama radosc :))

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam cię za zawzięcie:):) bo efekt jest powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam Cię! PODZIWIAM.
    ja nie mam w ogóle samozaparcia ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wygladasz!!!! Fryzura tez mi sie podoba! Prosze Cie... nie obcinaj sie tak jak kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję! :* Schudłaś bardzo, świetnie wyglądasz. :) Też muszę odkurzyć swoje ale nie mam na razie co sprzedać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bo urlop zawsze mija tak, że go nawet zauważyć ciężko, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  14. Buziaki, kochana:***
    Pochwal się allegrowymi nabytkami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. z ksiazkami masz super pomysl, ale ja niedlugo chce wyjechac do Niemiec, wiec musze troche zaoszczedzic...
    szczerze powiedziawszy mam kilka ksiazek do sprzedania a 2-3 do oddania bo sa w takim stanie ze ich nikt nie kupi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ci zazdroszczę wygranej, bardzo lubię te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń