niedziela, 7 sierpnia 2011

no to ja już w domciu ...

Po 20 godzinach jazdy, wczorajszej imprezie u siostry w końcu dotarłam do siebie :)
Podróż- najgorsze co może być. W Niemczech korki, bo rozkopali chyba pół autostrady w kierunku Polski, w Polsce korki bo nie ma autostrad, albo się trafi akurat na wypadek i trzeba robić objazd przez las żeby nie stać za długo w korku.
No a teraz w ciszy i spokoju odpoczywam :)
Przyjechałam dzisiaj swoim autkiem od siostry i muszę przyznać że trochę panikowałam ale jestem z siebie dumna.
Zrobiłam częściowy przegląd szafy i ... mieszczę się w spodnie w których nie chodziłam dobre 5 lat!!!!  Moja mama była w szoku jak mnie zobaczyła. Takie reakcje są bezcenne !!!

A oto moje ostatnie zakupy spodniowe :


tradycyjnie wszystkie są za długie ale jestem z nich bardzo zadowolona :) w sumie wydałam na nie 50 euro.

A teraz lecę do Was nadrobić zaległości.

16 komentarzy:

  1. nareszcie jesteś;)
    zrób sobie ładne zdjecie,takie w całości!!!!!
    miłego urlopu!!mam nadzieję,ze się wypogodzi u ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz tu trochę wypocząć, choć pewnie masz wypełniony szczelnie czas :)
    to mega radość wbić się w spodnie w których się już dłuuuugo nie chodziło :) ja właśnie teraz siedzę w jednych z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam do Ciebie na Fb i tu znalazłam odpowiedź. Tylko teraz jeszcze chcialabym wiedzieć - do kiedy zostajesz? Bo spotkanie musi być to sie wie. Tylko Aggie nie ma teraz a wiem, że po 15tym jakas klubowiczka z daleka ma się w 3mieście zjawić. A wiadomo, że im nas więcej tym weselej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nam przydałyby się autostrady, ale takie autostrady a nie ale autostrady, takie za które mam płacić a oni ciągle je remontują jak np. ta na Kraków

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami tak, ale ciągle? Dziadzieję i tyle:)

    Jakieś spotkanie szykujecie?

    OdpowiedzUsuń
  6. na długo do polszy zawitałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To w takim razie udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia, świetnie wyglądasz, podziwiam twoją silna wolę, jestem pod wrażeniem:)
    To kiedy zjedziesz na Śląsk?;) Jak zbudują sensowne autostrady?;p

    OdpowiedzUsuń
  9. No nic dziwnego pewnie niedowierzają!!

    OdpowiedzUsuń