niedziela, 14 sierpnia 2011

zakupowo , prezentowo

Czyli allegrowe szaleństwa cz I


Na początek prezenty dla Dominika :) Jutro szykuje się imprezka . Kupiłam mu puzzle i grę z bohaterem bajki BEN 10 ( ktokolwiek to jest )
puzzle 390 elementów - mam nadzieję że na jakiś czas go to zajmie :)
gra planszowa :)


A teraz prezenty dla mnie :
telefon, który jest dla mnie wybawieniem gdyż jest na dwie karty sim ( a ja w tej chwili posiadam ich 5 i wszystkie aktywne ). Dwa najważniejsze numery mam w jednym , zawsze przy sobie.


No i trzeba było dokupić ubranko dla telefonu więc stanęło na czymś takim 
No i na koniec tusz do rzęs , który jak dla mnie jest super


To by było na  tyle jak na cz I . Oprócz tego kupiłam jeszcze sporo książek ale to już wrzucę jak wszystkie będę miała w domu.


A poza tym odpoczywam, eksploatuję autko i strasznie  żałuję że nie mam zmiennika na trasę bo pojechałabym autkiem do Holandii.
Dzisiaj przejechałam pół miasta i duży ruch już mi nie straszny.
Tak więc nie pozostaje mi nic innego tylko życzyć Wam miłego dalszego odpoczynku.

10 komentarzy:

  1. ale prezentów!!!
    o,fajny tusz,chyba robi efekt eyelinera?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś kupiłam maskarę z Yves Rocher. Nigdy nie miałam, więc czas wielki- mam nadzieję,że będę zadowolona- jutro inauguracja :>
    Ja swojemu chrześniakowi jak już coś kupuję to tylko z Zygzakiem McQuinnem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko co za machina!!!
    Zaraz dam ogłoszenie i sie zgramy co do dnia zeby wszystkim pasowało!!

    OdpowiedzUsuń
  4. az 5 kart sim masz? wowww po co az tyle ;)? ja mam dwie i tacham ze soba wszedzie 2 telefony ;/
    a tusz.. co robi? jaki jest efekt?

    OdpowiedzUsuń
  5. no to niezla sumka Ci sie uzbieala ;)
    a tusz pogrubia i wydluza rowniez?

    OdpowiedzUsuń
  6. Faaajne prezenty;) I fajne zakupki;) Ja w tuszach póki co nie mogę się od kilku lat oderwać od Ma Factora;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiedziałam, że i coś dla Krasnala się znajdzie :) Ja jako dziecko puzzle uwielbiałam, więc może to dobry prezent?
    Telefon wypasiony i ubranko fajne ;)
    A do kiedy w PL jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  8. no i muszę dodać: wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. moja bratanica obchodzila dzisiaj urodziny 9 a ja jej kupilam kartke z na 8 urodziny wpadka na calego

    OdpowiedzUsuń