środa, 29 sierpnia 2012

29.08.2012

Pora na kolejny wpis :)
Znalazłam w necie wymarzone sofy M i zaraz je Wam pokażę :))

Ale zacznę od tego że siostra M dostała klucze od  mieszkania i pomału działają . Dzisiaj David z Mariuszem malują a ja mam chwilę spokoju w domciu. Posprzątałam , pomyłam , stłukłam kieliszek od wina i rozcięłam sobie palucha.  I to chyba tak porządnie... nie moge zatamować . Coś mi się wydaje że trzeba bedzie szyć i jak M przyjedzie to trzeba bedzie podjechac do szpitala . Znając jego tak na pewno bedzie chciał zrobić .

Zostałam ostatnio poinformowana że w styczniu czekają nas dwie imprezy chrzcin , gdzie na jednej M bedzie chrzestnym. czyli pojawia się dylemat i problem w co się ubrać. Już panikuję bo będę potrzebowała dwóch kreacji bo to chrzciny u brata i siostry Mariusza.No a oczywiście spodnie nie przejdą ( już mi to powiedział ). Nie chce mi się nawet myśleć a już tym bardziej szukać po sklepach.

No a teraz kilka fotek


wymarzone sofy ( komplet 2 szt  500 euro ) chociaż ja bym wolała z fotelami tylko ze jeden fotel kosztuje 200 euro

Kilka ciuchowych zakupów
spódniczka 19 euro C&A

bluzeczka 7 euro Cool Cat
staniki po 5 euro szt 

I moje nowe odkrycie 
sok aloesowy z kawałkami aloesu . Najlepiej smakuje bardzo schłodzony

Kupilismy tez meble do salonu ale nie mam jeszcze fotki.
A lodowka spisuje sie znakomicie i pomalu ja zapelniamy  

W pracy ogolnie beznadziejnie ale nie chce mi sie o tym gadac. Z utesknieniem czekam az wroca normalni ludzie.....
Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. o matko jak ten paluch sie ma? lepiej??

    OdpowiedzUsuń
  2. a w której ręce paluszek?nieźle ciachnęłaś,a moze jednak obejdzie sie bez szycia;)
    mozę jeszcze na %% trafisz jakieś sukienki na te chrzciny,a właściwie dlaczego wolisz w spodniach...?
    a kiedy wróca normalni ludzie?wytrzymasz?;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chrzciny w styczniu a ty już się martwisz co ubierzesz??Nieźle;)
    Właśnie-jak palec??

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej wodzie aloesowej, można ja kupić w PL?

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm, apetycznie brzmi ten sok aloesowy:) kiedyś widziałam w sklepie, ale chyba drogi byl;|
    fajne te sofy, nie myślałam, że czarno-białe meble moga byc takie nice:)

    a czemu spodnie nie przejda na chrzciny?Nie daj się zastraszyć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia, jak tam palec??? Dobrze wszystko?

    Do stycznia sporo czasu, na pewno coś spokojnie kupisz:)
    Szkoda, że fotele drogie, też bym wolała z fotelami, przynajmniej z jednym.
    Tydzień temu wysłałam Ci tę gazetkę, mam nadzieję, że dotrze niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam smak tego soku z lodem! bardzo orzeźwia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. udane zakupy..a najbardziej mi się biustonosze podobają :)
    i jak palec??mam nadzieje,że skończyło się tylko na strachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ukrywam , że liczę na fotki jak już sobie wszystko urządzicie :)
    strojem się nie przejmuj, bo do stycznia daleko. Najlepiej jak na spokojnie będziesz "przy okazji" w sklepie przeglądała, wtedy najczęściej się kupi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh jakie to fajne szukać mebli do swojego mieszkania! Ja dorwałam wczoraj nowy katalog z Ikei i już się mebluję w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te sofy !!! :)
    eee... a to jakiś wymóg,że na chrzcinach trzeba być w kiecce ? ;p
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnej kreacji na chrzciny nie miałam, po prostu coś "odświętnego" ubrałam, a pokreśliłam żakietem i znalazł się zestaw chrzcinowy :) Urocze są te staniki, szkoda, że ja potrzebuję duży rozmiar i mam problem z dobraniem sobie fajnego stanika. Jak coś znajdę ciekawego, to cena mnie powali, a jak coś pasuje, to takie "babcine" :( Muszę zabrać się za odchudzanie :(((

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w Ikei to pół mieszkania kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym wynajmowanym mieszkaniu, gdzie teraz mieszkamy to nie specjalnie mi się uśmiecha coś do książek kombinować. Ale "na swoim" to już nie ma bata- musi być biblioteczka !!! :)))
    P.s Widzę,że czytasz teraz Grishama. Mój P. bardzo polubił jego ksiażki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te sofy cudowne :) super zakupy

    OdpowiedzUsuń