sobota, 24 lipca 2010

witam witam i o zdrówko pytam :)

Kolejny ciepły i wolny dzień :)  Dobrze że kumpela ma przenośny internet to mogę sobie od niej pożyczyć na wolny dzień. Niestety w tym tyg jest to sobota w którą z reguły krócej pracujemy ale lepsze to niz nic.


KUPIŁAM SOBIE ROWER!!!!!

Wczoraj. Pokonałam 20 km i nawet nic mnie nie boli. Zaraz jadę na zakupy. Zrobiłabym zdjęcie ale jakoś nie wchodzą mi . Tak samo jak nie mogę dodawać komentarzy do Waszych blogów.

Kasia kartka doszła!!! Dziękuję bardzo :**
Amolko gratuluję urlopu!! Ja mam cichą nadzieję że dostanę od 18 sierpnia bo chcę jechać na urodziny Krasnala
Beti jak Ci sie podoba moje rodzinne miasto?

Z resztą czytam że wiele z Was odwiedziło Trójmiasto a mnie tam nie ma :(
Nie chce mi się nic. Pogoda na szczęście jest śliczna. Słoneczko , cieplutko. To nastraja pozytywnie.

Pozdrawiam serdecznie :**

14 komentarzy:

  1. Dzięki kochana! Strasznie rzadko to jesteś ostatnio. Dawaj do Trójmiasta w sierpniu, będzie spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, dobrze, że choć czasem możesz tu zajrzeć:)
    Trzymam kciuki za Twój sierpniowy urlop:****
    Gdańsk odwiedziłam w życiu już kilka razy, uwielbiam to miasto, zawsze mnie zachwyca, zawsze coś innego, nowego mi się tam spodoba:) Jak pisałam u Ani - tam nawet tłok mi nie przeszkadza, po uliczkach starówki mogłabym wędrować godzinami:) Tym razem natrzaskałam mnóstwo zdjęć różnych rzeźb, płaskorzeźb, obrazków i sgraffiti zdobiących kamienice, właśnie od nowa je przeglądam i wciąż od nowa się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) u nas dzis leje i grzmi...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam swoje dwa kółka:) trzymaj się cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. coś tak rzadko tu bywasz......szkooooooooooooda;)
    co tam pieczesz przy sobocie?
    naprawdę zakwasów nie masz po takiej rowerowej wyprawie??a jaki rower?

    OdpowiedzUsuń
  6. Rower!!! Muszę odkurzyć swój, który stoi w garażu, nieużywany ;)
    Pojawiaj się tu częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, trzymam kciuki za urlop. Każdy musi odpocząć...
    dobrze, że doszła :) martwiłam się, że może w nazwie cos poprzekręcałam czy cuś...

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę, wieki nie jeździłam na rowerze... muszę przemyśleć kupno nowego, bo mój stary to już się chyba nie nadaje... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. rower fajna sprawa, my z Mary jezdzimy czesto ona w foteliku wiklinowaym ja na siodełku i droga nasza!!

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie zimno sie zrobiło (z 40 stopni na 20 pare to jest juz zimno) brakuje mi ciebie powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu kochana, właśnie dostałam przepiękną kartkę i list:***** Dzięki:)
    Mam nadzieję, że moje kartki też niedługo do Ciebie dotrą:)
    Pozdrawiam i niecierpliwie czekam na czas, kiedy będziesz miała stały dostęp do netu, bo jak widać nasza poczta często strasznie wolno działa.
    Buziak:***

    OdpowiedzUsuń
  12. miłych przejazdzek co u ciebie??

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam na rowerze jeździć!!! uwielbiam!! ale z ostatnio planopwanego zakupu roweru dla mnie nic nie wyszło. ja też odwiedziłam trójmiasto ostatnio (Gdynię dokładnie i przejeżdżaliśmy gdzieś obrzeżami Gdańska). ale pogoda była tam fatalna :/

    OdpowiedzUsuń