niedziela, 1 sierpnia 2010

urlopowo, rowerowo. spidermenowo

Tak Tak Tak mam urlop!!!!!! co prawda od 18 do 24 sierpnia ale dobre i to no i najważniejsze że będę na urodzinach Krasnala !!! Jakoś udało mi się użebrać te pare dni. Lepsze to niż nic.

Coraz bardziej się wkręcam w jazdę na rowerze. Dzisiaj zrobiłam ok 50 km i nawet dobrze się czuję mam nadzieję że jutro też będzie oki bo mam zamiar pojechać na zakupy. No bo oczywiście jutro mam wolne!

Poszalałam ostatnio troszkę na zakupach ale fotki mi nie wchodzą więc poczekam z wrzuceniem ich jak będę w Pl.

Pomału robię zakupy do Pl. Krasnal ma ostatnio "szała" na punkcie spidermana i chce wszystko z tą postacią. Kupiłam już piżamkę, bluzkę, majtki, buty, i kamizelkę odblaskową na rower. No a moja siostra kupiła mu rower z pająkiem.

Beti Grunwaldzka kartka doszła . Dziękuję bardzo :***

Pozdrawiam Was :) i dziękuję za pamięć :*

20 komentarzy:

  1. A ja będę od 16 do 21 w Gdańsku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj bratanek tez ma fiola na punkcie czlowieka pajaka, w biedronce jest mnóstwo gadzetow z ta postacia

    OdpowiedzUsuń
  3. to fajnie, że przyjedziesz do rodziny :) podładujesz sobie trochę baterie :)
    mój ma fioła na punkcie Kubusia Puchatka i postaci z bajki Auta...

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuuper, że się udało z urlopem:***** Ależ się Krasnal ucieszy:) A i Ty odpoczniesz, może jakieś spotkanie nadmorskie klubowe się uda urządzić:)
    Teraz tylko odliczać dni:)

    Mam nadzieję, że sopocka kartka też niedługo dojdzie:)
    Buziak i trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń
  5. no to śmigasz do domku:))dobre i te parę dni

    OdpowiedzUsuń
  6. może uda nam się spotkać jak przyjedziesz do Polski? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to fajnie :) i czekam na fotki zakupow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaa!!wspaniałą wiadomosć z tym urlopem!!!
    a Kransal już wie,ze będziesz?czy zrobisz mu niespodziankę?
    zazdroszczę ci tego roweru!!!ja tu nie mam gdzie jeździć:(

    OdpowiedzUsuń
  9. pochwal się zakupami :) i korzystaj z urlopu ile się da :*

    OdpowiedzUsuń
  10. aa i udanego urlopu, liczę że z Pl sie odezwiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzabo!!!gdzie ty?uciekłaś nam gdzieś na rowerze?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i jak tam urlop?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie już żyjesz wizją urlopu, przyjazdu do Polski i Krasnalowych urodzin:)
    Mam nadzieję, że odezwiesz się z Polski:*

    OdpowiedzUsuń
  14. a bedziesz w czwartek na spotkaniu?

    OdpowiedzUsuń
  15. to odpoczywaj sobie :) miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czwartek w sopocie w sanatorium.godziny jeszcze nie znam.szczegóły to u aggie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, miejsce jak pisała Ania wyżej, a spotykamy się o 15:00.

    OdpowiedzUsuń