wtorek, 17 sierpnia 2010

już w domciu!!!!!!!!

Jestem w domciu popijam zimnego Leszka i jest mi bardzo fajnie.

Podróż minęła spokojnie i szybko mimo że przez całe Niemcy lało.

Plan urlopowy bardzo napięty ale mam nadzieję że dowiem się szczegółów spotkania i uda mi sie wpaść chociaż na chwilkę bo bardzo bym chciała.
Krasnal w szoku jak mnie zobaczył . Nie spodziewał się że przyjadę a ja lubię robić takie niespodzianki :)

A te buty powaliły go na kolana :) Jak ja to kocham

A oto mój jednoślad którym się ostatnio chwaliłam

postrach holenderskich ścieżek rowerowych :)

Pozdrawiam Was serdecznie i obiecuję przez kilka dni bywać tu częściej

16 komentarzy:

  1. Jesteś:))) Super:)
    Wyobrażam sobie ten krasnalowy szok - musiał się niesamowicie ucieszyć:)
    Jak długo będziesz w Pl?
    Wysłałam Ci na polski adres taki mały drobiazg, mam nadzieję, że zdążysz odebrać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny rower!!!!
    w Lidlu są bluzy i spodnie ze Spidermanem,takie dresowe,mój chrześniak już zakupił;))
    musi ci się udać dotrzeć na spotkanie!!!koniecznie!!!

    nie pisz tu o zimnym leszku,bo ci jeszcze bloga ocenzurują;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowery w białym kolorze to ostatni krzyk mody :) Fajna maszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Rzaba :),

    tu Marta i Agnieszka, prowadzimy bloga o makijażu www.easyMakeup.pl -
    tutoriale makijażowe, nowe kosmetyki, recenzje i top 10. Spodobał nam
    się Twój blog i chciałyśmy zaproponować Ci wymianę bannerów/linków
    wzajemnie na naszych stronach. W zamian za umieszczenie naszego linka
    lub banneru w widocznym miejscu, my zamieścimy chętnie Twój na naszej
    stronie.
    To naprawdę sprawdzona i skuteczna metoda promocji, więc możemy sobie
    wzajemnie pomóc.

    Jeśli jesteś zainteresowana, daj proszę znać, pogadamy o szczegółach.
    Możemy się skontaktować mailowo: blog@easymakeup.pl lub telefonicznie:
    693-222-687.

    Pozdrawiamy serdecznie i liczymy na owocną współpracę:)

    Marta i Aga
    www.easyMakeup.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio czymś takim jechałam 5 km do znajomych ;] od mojego Szymka rodzice właśnie takie rowery sobie kupili ;] ale dziwnie mi się jechało - wolę mojego górala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że jesteś :) Rower świetny!!! Zimny Leszek, nie wiesz, że to w Polsce zakazane słowa?, haha :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,że odpoczywasz:))
    Rower jest super:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się rower marzy :))

    Ale Mały musiał mieć minę :D Moja koleżanka jechała do siostry i tam są małe dzieci i jedna z nich sobie zażyczyła z Polski plecak z Hannah Montannah :D I ta Gosia poszła do sklepu po 2 złote i kupiła jej taki plecak i wszystkie dziewczynki tam jej zazdroszczą xD Nie ma to jak pomysłowe prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super maszyna tesz muszę sobie jakąs taką zakupić :) co by swój zadek i Nikosiowy powozić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, faktycznie - wciąż jest wyprzedaż w Matrasie:)
    Książkowe zakupy zawsze są super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaa! ja się pochwalę! będę miała rower! może jeszcze w tym tygodniu :)) i cieszę się jak małe dziecko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój aparat to Canon Eos 550d.

    OdpowiedzUsuń
  13. rower pierwsza klasa:))) w tej Holandii to dbają o rowerzystów;) miłego odpoczynku w domu

    OdpowiedzUsuń