środa, 18 sierpnia 2010

zakupowo czyli rzaba poszlała :)

Najpierw Rossman i wydane ponad 100 zł min kupiłam "skarb" z próbkami za 5 zł ( cały dochód przeznaczony na odbudowę szkół w Sandomierzu )
jedwab był jako próbka a szampon i dezodorant kupiłam :)

Później wizyta w księgarni matras i 
zakup 3 książek w cenie jednej .  Będzie co czytać

Po południu wybrałam się na spacer po osiedlu i odkryłam nowy super sklep meblowy Bodzio i to zaowocowało kolejnym zakupem
stolik za 130 zł

i dwa pufy po 73 zł ale w ciemniejszej tapicerce.
Polecam te meble mają super ceny.

A jutro rano fryzjer a po południu spotkanie klubowe.

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Uuua fryzjer to specjalnie na spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Ci się uda załapać na spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja się do Bodzia ostatnio zraziłam :/ mają fajne półki na ścianę, z takim innym mocowaniem, które mnie urzekło. kupiłam dla M. na jego płytki do XBOXa... i dobrze, że miał refleks i złapał półkę nad monitorem kompa :/ dodam tylko, że płyty ciężkie nie są...
    no, ale cała wina w mocowaniu, że takie krótkie jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. to sie ciesze ze zakupy sie udaly

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja kupiłam też tego Skarba, ale inne próbki były (pasta do zębów, podkład, szampon) :)

    ja w sobotę mini spotkanie w Gdańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze tych wakacyjnych trojmiejskich spotkan :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kupiłam ten Skrab ;] ja miałam gratis próbkę peelingu antycelulitowego i próbkę addidasa męskiego no i próbki Garniera - balsamy, szampony i peeling do twarzy ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm ja nie wiem gdzie byłby w moim pobliżu Bodzio..
    Rzuciła mi się w oczy ta akcja ze Skarbem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey, hey, dzięki bardzo za cudne ubranka!!! Heh, będzie je pewnie miała na jakieś 1,5 roczku, ale podrośnie do nich;)
    Miło było Cię znowu widzieć, ale ... eh no znowu nie pogadałyśmy za bardzo, hehe. No, ale w większym gronie to tak jest, a z Zosią to już w ogole.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. koło mnie niedawno otworzyli ten sklep ale jeszcze w nim nie byłam :)
    stolik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń