piątek, 20 sierpnia 2010

spotkanie, Sopot ,niespodzianka....

No to spotkanko doszło do skutku. Super było się spotkać mimo że krótko. Dziękuję dziewczyny za miłe popołudnie.Pogadałyśmy pośmiałyśmy się.Obowiązkowo trzeba będzie powtórzyć.

Za to dzisiaj wybrałam się do Sopotu z mamą i Krasnalem, który poszalał sobie z moim aparatem i dzięki temu mam kilka fajnych fotek                                     
Cieszę się że tak fajnie udało mi się wykorzystać urlop.




Jak przyjechałam do domu to czekała na mnie niespodzianka od Beti.
Dziękuję bardzo. Jesteś kochana!!!!!
Mam nadzieję że moja przesyłka do Ciebie dotarła.


No a w drodze powrotnej kupiłam sobie walizkę prawie  2 razy  większą od tej którą posiadam.
A jutro impreza urodzinowa Krasnala.


POzdrawiam

20 komentarzy:

  1. AAAAASIAAAA!!!
    Właśnie sąsiadka mi przyniosła przesyłkę od Ciebie, nie było mnie i listonoszka u niej zostawiła.
    Dzięęęękuję:**** Co za wspaniałości, o matko, ten cudny notes i herbata, której byłam tak ciekawa i te gumy, których u nas nie dostanę:**** Że już nie wspomnę o cudownych holenderskich trepkach i reszcie:**
    Bardzo dziękuję, kochana:***

    Klubowe spotkania zawsze są za krótkie i zawsze udane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, trzeba będzie powtórzyć:) Walizka zacna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa właśnie, wyślij mi zdjęcia jeśli możesz, amolko1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Było super!!! Choć ja zawsze jestem trochę spłoszona na takich spotkaniach :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się dobrałam do gum - boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, to chyba wyemigruję, bo po naszych jednak rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :))) jeszcze raz dziękujemy za prezent!!
    Wszystkiego NAJ dla krasnala - udanej imprezy urodzinowej!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj i ja bym chciała walizke.. ale chcę taką z obrotowymi kółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko wiesz, w Sobieszewie jest dzicz, wydmy, może z tego te muchy.

    Siostra prowadzi, ale ma zablokowany, więc się nie wyświetla aktualizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, zaraz jej przekażę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze , ile Was było!!! jak cudownie! marzę o takim spotkaniu :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. udanej imprezy urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no, fakt, u mnie w mieście i okolicach, ścieżki rowerowej, takiej porządniej nie uraczysz :/ ale dam radę. trzeba w końcu ruszyć trochę swoją d**ę z łóżka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie świetnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda,że tak krótko, ale i tak fajnie,że udało się nam spotkać i wreszcie poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia i przepraszam ze ciagle nie mam czasu :((

    OdpowiedzUsuń