piątek, 17 września 2010

weekendowo chorobowo

No niestety sie rozlozylam. Dopadlo mnie chorobako i leci mi z nosa i mam paskudny kaszel i chrype. No i dzisiaj odpoczywam. A ze jutro tez wolne to mam dlugi weekend.

A jutro imprezka urodzinowa mojej wspollokatorki. Koszulki niestety nie kupilam bo nie bylo odpowiedniego rozmiaru.

Internet mam niestety znowu ylko chywilowo na dzisiejszy dzien ale dobre i to.

No ale moze juz pod koniec pazdziernika bede w domciu, bo tak zapowiada sie koniec sezonu.

Po za tym wszystko o staremu i jakos nie mam weny tworczej. Trzymajcie sie cieplutko.
Buziaki.

12 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia Tobie i sobie! bo ja tez kichajaca.do tego bol gardla.Masakrrrra:(

    OdpowiedzUsuń
  2. no to moze na poczatku listopada jakies spotkanie uda sie zrobic:D

    OdpowiedzUsuń
  3. o,pod koniec października to juz za miesiąc;)a na długo wtedy przybędziesz do PL?;)
    kuruj sie,chyba ci tamten klimat nie słuzy,bo często przeziębiona jestes;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo,to sporo czasu będziesz w PL,cieszysz sie?no,bo w tym czasie nie będziesz zarabiać,prawda?ale przecież nie sama pracą człowiek żyje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loj to szkoda ze koszulki nie bedzie :P Mnie na razie nic nie dopada, i mam nadziej ze nie dopanie!!! Trzymaj sie cieplo i zdowiej szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O dzień dobry!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się ciepło i zdrowiej szybko:*****

    OdpowiedzUsuń