czwartek, 30 września 2010

fajna byka :)

Wyczailam takie oto autko podczas ktorejs z wycieczek rowerowych. Prawda ze ladne ?? :)))

A co u mnie?

Znowu mam dzien wolny. To taki "bonus" bo mam za duzo nadgodzin. Pracy ogolnie juz coraz mniej ale nie chce mi sie siedziec w domu. Zwlaszcza ze pogoda do dupy. Od samego rana pada, jest zimno i ponuro. Dobrze ze mam neta bo bym sie chyba zanudzila.
Konto zalozylam bez wiekszych problemow i jestem z siebie bardzo dumna.

Juz za chwile pazdziernik. Jak ten czas leci. Robie juz pomalu zakupy do Pl. No i caly czas mam nadzieje ze za miesiac bede sie pakowac.

Planuje zrobic prawko jak przyjade do Pl.Zabieram sie za to juz od jakiegos czasu i jakos nigdy nie moge sie zebrac mam nadzieje ze w tym roku w koncu mi sie to uda.
Musze tez odwiedzic chyba kilku lekarzy bo tak jakos dziwnie sie czuje. Musze zrobic badania i obowiazkowo odwiedzic ginekologa bo jakos dziwnie ostatnio mam okres. niby regularnie ale coraz krotszy  (zawsze mialam 4-5 dni a teraz tylko jeden dzien a to chyba nie jest normalne). No i cos mi sie ostatnio przytylo mimo ze nie zmienilam kompletnie stylu zycia i odzywiania.

Fotka z ostatniej imprezy :)

Milego dnia :)

10 komentarzy:

  1. o,ja,no to zapowiada się urlop pod znakiem przychodni lekarskich,no ale masz rację,o zdrowie trzeba dbać;)
    ja też przytyłam,ale wiem,dlaczego-za duzo rurek z kremem do kawy;)na razie wyciągnęłam z szafy stare spodnie,których nie nosiłam,bo były za duze,ale zamierzam wrócić do pływania i zrzucić troszkę....
    bryka fajna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rób prawko to sobie taka bryke potem zprezentujesz ;)
    ja podczas 4 dni wakacji przytyłam 1 kg... super ;//

    OdpowiedzUsuń
  3. mi przy moim Łobuziaku nuda nie grozi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli pobyt w Pl będzie medyczno-samochodowy;)

    Nasze trzecie autko to był taki czerwony maluch:)

    U nas też zimno, deszczowo i ponuro:/ I też mi się tyje na zawołanie, ale to od nadmiaru słodyczy ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaaa, już słyszę swojego ginekologa, gdy wreszcie do niego zawitam. Ochrzan dostane jak nic. On bardzo nie lubi, gdy pacjentka nie pojawia się dłużej niż pół roku a mnie zeszło nieco więcej :P
    Oj....ta pogoda! :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. a moze hormony i tarczyca??? mnie tez szlag trafia przez ta pogode :/

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak, zdrówka mi teraz trzeba dużo ;) dzięki.
    Trzeba pomyśleć od czasu do czasu o swoim zdrowiu i iść na wszelakie badania kontrole. Tak zrób skoro masz jakieś podejrzenia..

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia!! :*** Żeby Ci ten urlop wypalił i wszystkie badania wyszły ok :**

    Ale mizianko z Krasnalem podziała pewnie lepiej niż niejedno lekarstwo ;)

    OdpowiedzUsuń