czwartek, 2 września 2010

witajcie!

Jestem, żyję i mam się całkiem nieźle. Gdyby nie paskudny katar i ból gardła to byłoby zupełnie super :)
Musiałam wziąć sobie dzisiaj wolne bo w pracy chyba bym nie wytrzymała tak mi leci z nosa. A za oknem ładna pogoda i aż b się chciało wskoczyć na rower.

Tak więc już jestem tydzień po urlopie. Tak mi się nie chciało tu wracać. Do tego jeszcze miałam paskudna podróż. Korki w Polsce, korki i objazdy w Niemczech ulewa. Prawie 20 godz jechałam. Masakra!!! ( dla porównania do Polski jechałam niecałe 14 godz).

Chodzą słuchy że w tym roku sezon będzie krótszy. Mam nadzieję że tak będzie. Bo już mi się nie chce pracować.Już jestem zmęczona tym sezonem mimo że jest zdecydowanie mniej pracy niż rok temu. No ale jakoś damy radę :)

A tak poza tym ok. W pracy jak w pracy całkiem dobrze.
Niedługo moja współlokatorka ma urodziny i wypatrzyłam dla niej fajną koszulkę z napisem 

Ik ben een blonde spreek langzaam alstublieft.
Jestem blondynką proszę mówić powoli.

No i chyba ją kupię. 

MIłego dnia Wam życze.

18 komentarzy:

  1. fajny pomysł na prezent!
    zaczął się chyba juz sezon przeziębień...moja Tereska kicha i smarka...zdrówka Ci zyczę i mało pracy(a duzo kasy;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna koszulka :) mnie też coś powoli łapie :/ jak sobie pomyślę, że niedawno zatoki miałam zawalone i te zabiegi przez 10 dni, to aż mi się nie chce... ale mam nadzieję, że jak już coś mnie złapie, to po powrocie...

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam takie koszulki :)
    mnie gardło boli mimo cudownej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka, kochana:****
    Koszulka - świetny pomysł, zwłaszcza jeśli koleżanka ma poczucie humoru, znam jedną blondynkę, która by się za coś takiego śmiertelnie obraziła, co tylko - moim zdaniem - kiepsko o niej świadczy;)

    Asiu, a Ty dalej na nie swoim necie? Czy już masz?

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł z tą koszulką :) zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny napis:)
    a do kiedy te sezon?

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzieś taką koszulkę widziałam, i nawet chciałam kupić, ale... mam brązowe włosy, więc nie bardzo to pasuje :>

    OdpowiedzUsuń
  8. hihihi świetny prezent ,taka koszulka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. smieszny napisik :) zdrowka zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. :***
    Co słychać? Co nowego? Jak zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
  11. wow,dm ci adres,a wpadniesz do mnie na kawkę??;))))
    co u Ciebie,nie masz nadal neta?bo tak rzadko tu jesteś....

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu kochana, dostałam kartkę, jest piękna, dziękuję:**** Całkiem fajnie wrócić do tradycyjnych metod komunikowania się, ale jednak będzie super, jak już będziesz mieć net:)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzaba,no gdzie Ty?????jak zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam na moją radosną twórczość ;)
    ja też byłam wytęskniona za morzem... i powiem Ci, że mało mi było... chciałabym mieszkać na wybrzeżu... ale wtedy znowu bym za górami tęskniła, które mam teraz bliziutko i które też kocham...

    a jak tam koszulka? kupiłaś? dałaś? podobała się?

    OdpowiedzUsuń