czwartek, 10 lutego 2011

oddam w " dobre ręce"

Robię mały przegląd w pokoju i pozbywam się zbędnych rzeczy. Ale mnie wzięło na porządki :). Szkoda mi niektóre rzeczy wyrzucić więc może będziecie zainteresowane
Na pierwszy rzut herbaty zielone jaśminowa i z płatkami róży. Dostałam ale nie lubię zielonej a szkoda żeby się marnowały . Termin ważności lipiec i sierpień 2011


Mam też na zbyciu dwie płyty które dostałam z TS

Jak któraś z Was jest zainteresowana to dajcie znać.

 A co u mnie?
Napiszę jutro :**

21 komentarzy:

  1. ja chce ja chce herbatki:P uwiebiam zielone a takich nie probowalam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chętnie płyty przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oki kiwi wyślij mi adres na maila myszorek111@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. puzzle za karę, dobre!

    szkoda, ze się zgapiłam, tą ostatnia płytę "volvo ... " bym przygarnęła z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo szkoda ze Haerbata juz poszła :(

    OdpowiedzUsuń
  6. no,właśnie,co u Ciebie??????dlaczego dopiero jutro?

    OdpowiedzUsuń
  7. ee, no a dzisiaj nie moglas napisac?

    OdpowiedzUsuń
  8. bo już sie zaczęłam martwić,co z Tobą;) dzieta działą...?;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam na facebooku,że dieta już przyniosła efekty :))ja własnie wróciłam z M-ordu,za tydzień mam EGZAMIN!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. tym kimś napewno nie będe ja ale dzięki :)) a ty zapisałaś się na kolejny termin??

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że już rozdałaś co miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a czemu dopiero wtedy?nie boisz się,że zwyczajnie zapomnisz to czego się nauczyłas?ja jak tylko pare dni mam przerwe to już mi się wydaje,że wypadłam z rytmu..mi już na poniedziałek chcieli dać termin ale stwierdziłam,że to za szybko i nie zdąze sie psychicznie przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W nosie mam czekanie, chociaż i tak potrwa zanim zapomnę. Przed chwilą coś dzwoniło z zastrzeżonego, nie odebrałam, niech się udostępni a co! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. też nie przepadam za zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. teraz myśle,że mogłam się zdecydować na ten poniedziałek ale jak mi ten termin zaproponowali to byłam lekko zszokowana,że tak szybko i w pierwszym odruchu zapytałam o nastepny termin a że jakoś od początku zakładałam,że będzie to czwartek to tak też się zapisałam..
    ..a czemu chcesz sobie taką przerwe zrobić?myślałam,że zalezy Ci na czasie??

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja nie lubię zielonej, jakoś nie potrafię się do niej przekonać, wiem, że zdrowa, ale kompletnie mi nie podchodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zobacz kołysankę, ciekawy, "inny" film :))
    Nie wróżę sobie wielkiej kariery druciarskiej, ale chciałam poznać podstawowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ehhh... z reklamacją mało ciekawie...ale odpuściłam, bo buty bym zobaczyła pewnie dopiero na wiosnę, dzisiaj odbieram je od szewca...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz coś może o pracy, kiedy do Holandii wracasz?

    OdpowiedzUsuń