czwartek, 3 lutego 2011

zwolnienie z pracy ...

Nie, nie chodzi tu o mnie tylko o moją siostrę.

Przychodzi dzisiaj do pracy i w drzwiach wita ją szef i daje jej wypowiedzenie. Powołując się na art 33 który mówi że jeśli   miała umowę podpisaną na okres dłuższy niż 6 miesięcy, ale na czas określony, strony mogą przewidzieć wcześniejsze rozwiązanie umowy za 2-tygodniowym wypowiedzeniem. Czyli wygląda na to że w takiej sytuacji pracodawca może Cie zwolnić kiedy chce nie podając żadnego konkretnego powodu. Dodam jeszcze że Kaśka umowę ma podpisaną do 2019!!! roku, ale zawsze to czas określony. 
No to ona się dzisiaj wkurzyła , wzięła te papiery i wyszła z pracy meldując że ma do wykorzystania zaległy urlop. :) Jutro chcę  jechać z nią do PIP -y może tam się czegoś dowie. 




A co u mnie?
Od wczoraj się dietuję na Dukanie. Wiem że nie jet to może najzdrowsze ale co mi tam. Jakoś muszę spróbować zrzucić to sadło. Znalazłam fajne przepisy i szaleję po kuchni. Chociaż dzisiaj jakoś za specjalnie nie mam apetytu. 
Kupiłam sobie dzisiaj w PEPCO spodnie dresowe z metką ... Primark  i ceną 4 funty???
kosztowały 9.90 i mimo że wzięłam 40-42 to są na mnie za duże!! Oni mają jakąś dziwną rozmiarówkę. Jak zrobię zdjęcie to wrzucę.
A w ogóle to coś mnie gardło boli i tak jakoś mnie drapie.  Muszę zajrzeć do apteczki czy mam tam jakieś medykamenty.
Pozdrawiam

36 komentarzy:

  1. No PEPCO ma zawyżoną rozmiarówkę:/
    Kurcze,nie fajnie z Twoją siostrą:(

    OdpowiedzUsuń
  2. w UK wszystkie rozmiary są zaniżone:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam pepco prawie pod nosem, a jeszcze tam nie byłam. Musze koniecznie zaglądnąć.
    A co z egzaminem na prawko?

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Każda taka wiadomość przyprawia mnie o drgawki. :( Przeszłam tyle nieprzedłużonych umów i wiem co to znaczy. :( Trzymam kciuki za siostrę, niech walczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka tam niezdrowa,a co jest zdrowe??wkurza mnie ta nagonka na Dukana,bez sensu,jeśli ktoś ma znaczną nadwagę i zrzuci 30kg to nie ma nic lepszego,co mógłby dla swojego zdrowia zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. a co do zwolnienia-pracodawca ma rację...mój mąż był w identycznej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  7. A siostra długo tam pracowała?

    Znaczy - warzywka dorzucisz, co:)
    Nie, nie da rady, w niedzielę jeszcze nas impreza czeka, a ja mam słabą wolę, jak zobaczę te rarytasy urodzinowe, to nie wytrzymam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to trochę czasu, a wie, dlaczego pan i włądca się jej pozbył?

    W sumie, o ile się orientuję, to na tej diecie z głodu się raczej nie padnie, może trochę monotonna, ale ujdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i to jest właśnie dziwne, bo gdyby tam pracowała krótko, albo gdyby podpadła, a tak:/ Hmmm, może chciał na jej miejsce kogoś z rodziny?

    OdpowiedzUsuń
  10. no, ja z pepco mam spodnie XL a bez rozpinania mogę je ściągnąć z tyłka... i to po 1 praniu się takie zrobiły...

    OdpowiedzUsuń
  11. moge z Toba zamieszkac :D? tez chce przejsc na dukana ,ale to gotowanie i przygotowywanie mnie powala...

    OdpowiedzUsuń
  12. O to zycze wytrwalosci, i mam prosbe podeslesz kilka linkow, moze i ja sie w konc na Dukana zdecyduje :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, biedna Twoja siostra... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. współczuję siostrze, na takich jak szef eż powinny być jakieś paragrafy. Dobrze ze miała go w dupie i wzięła urlop, chyba też jebłabym tym wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  15. buu, bidula, ale pewnie wiele nie zdziałacie.
    Pokaż te spodnie!
    Czy warto tę niezdrową dietę stosować w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykro mi z powodu siostry. Fajnie że Ci się udaje dietować :) ja nadal się nie zabrałam za to :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, na zrzucenie kg najlepszy jest ruch i nie zadne diety a odpowiednie zbilansowanie pokarmów. Czytalam trochę o tej diecie i jak dla mnie jest podejrzana. Mało w niej produktów, które dostarczają energii.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale przypal z ta praca...:(
    a co biega w tej diecie?nigdy nie stosowalam zadnej...:/

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana czy zamawiasz ze strony merlin.pl? cos mi sie tak wydaje, że to Ty,ale reki nie dam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. to jest chore żeby umowy na czas określony zawierać do 2019 roku... nie powinno się tego robić, i pracodawcy powinni byc za to ścigani, ale wiadomo jak jest :/
    trzymam kciuki za "dukana" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No własnie wiem ze Dukan ziemniakow nie uznaje a dla mnie to warzywo.... mysle intensywnie o Dukanie jutro bede miala jego ksiazke poczytam i podejme decyzje.

    OdpowiedzUsuń
  22. ta faza naprzemienna?nie pamiętam,ale chyba 5dni na 5,albo 7na7,jakos tak;)jak Ci idzie?ile wytrzymałaś w tej pierwszej fazie uderzeniowej?ja 10dni;)

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak dieta?? pewnie już widzisz efekty??

    OdpowiedzUsuń
  24. początkowo miałam 5 dni na samych proteinach i 5 proteiny + warzywa a potem jak już zrzuciłam ok.połowe tego co chciałam przeszłam na cykl 4 dni na 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też szłam 5dni na 5dni. ale szybko miałam dość monotonii...

    OdpowiedzUsuń
  26. bo według mnie ta dieta nie jest trudna ani wyczerpująca,a w dodatku efektowna!trzymam kciuki,zebys wytrwała jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  27. a tam nie masz, zawsze się ktoś znajdzie, chociażby na babski wyjazd ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak się czujesz? Mam nadzieję że lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masakra z tym wypowiedzeniem :(

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mi przykro z Twoja siostra, ja tez bym tak zrobila niestety nie mam zaleglego urlopu i znowu jestem na zwonieniu wiec mnie wywala

    OdpowiedzUsuń
  31. To super:))) Znaczy, że chudniesz super, bo że chora jesteś, to niedobrze:/

    OdpowiedzUsuń
  32. Teraz to kopa w tyłek powinnam zarobić! Zapomniałam na śmierć o tuszu. Noszę w torebce i na pocztę dojść nie mogę.Jutro się poprawię ;*)

    OdpowiedzUsuń
  33. zdrowka zycze i naprawde jest mi przykro z powodu jak potraktowali Twoja siostre... Kiedy jedziesz do Holandii? Kiedy masz nastepny egzamin?

    OdpowiedzUsuń
  34. wierze, ze nie myslicie o niczym innym :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń