niedziela, 13 lutego 2011

wypada coś naskrobać ;)

 Co u mnie?
Dieta działa ! Po tygodniu odzyskałam 2 pary spodni, w które nie wchodziłam . No i nawet jedne sama sobie skróciłam. Ale jestem zdolna bestia.


















Te moro leżą idealnie nawet na długość pasują a te ciemnie to właśnie własnoręcznie skrócone.
Nowych nie pokażę bo jeszcze nie odebrałam od krawcowej. Miałam to zrobić w piątek ale jakoś nie chciało mi się wychodzić z domu . Ach to lenistwo...

Noszę się z zamiarem zmiany fryzury. I to chyba będzie radykalna zmiana.
strasznie mi się podoba ta fryzura, tyko nie wiem jak wygląda z drugiej strony ( domyślam się że są trochę dłuższe:)) no i nie wiem czy z moich piórek da się coś takiego zrobić. No ewentualnie coś podobnego , ale podobają mi się fryzury w tym stylu. No może tylko kolor trochę iny bym zrobiła , chociaż do odważnych świat należy . Jeszcze pomyślę co z tym fantem zrobić.
A poza tym jakoś nic ciekawego się u mnie nie dzieje. Mam nadzieję że po 20 coś się ruszy w sprawie pracy, bo mam już dosyć siedzenia w domu.

Krasnalowi ostatnio hurtowo wypadły 2 zęby. Taki fajny szczerbaty się zrobił.
Miłej niedzieli Wam życzę :)

38 komentarzy:

  1. jak już się zdecydujesz to koniecznie się pochwal jak wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dał ci zęba na szczęście?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że masz ochotę na odważną fryzurkę :) Kolor też chcesz zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile z ziemniaków mogłabym zrezygnować po wsze czasy, to z makaronu, ryżu i kasz - NIGDY ;p
    Zajebista fryzurka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. no to wróżka zachowała się na medal:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokaż szczerbatego Krasnala :D
    doradź się fryzjera donośnie fryzury i Twoich włosów.
    A pracy nie ma, że jeszcze nie jedziesz?
    równiez udanej!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze jak szybko pierwsze efekty:)) powiedz cos wiecej o tej diecie, jakies linki, przepisy, whatever...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ciocia odpowiednio rozśmieszy to się uda ;)
    uu to niedobrze z ta pracą.. lepiej jak jest jej więcej niż za mało. Oby się ruszyło!

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak sprawa kolegi sprzed lat?macie kontakt...?
    a co z pracą??
    no i dlaczego głowę sobie obcięłaś??!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. mówiłam,że efekty przychodzą szybko i motywują do dalszego utrzymania diety :)
    mojemu Krystianowi też wypadają ostatnio zęby..teraz jest uboższy o dwie górne jedynki i dolną trójkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli efekty diety niezłe:))) A w kilogramach ile?

    OdpowiedzUsuń
  12. szybkie efekty motywują do dalszego działania. zazdroszczę wbicia się w spodnie. sama mam kilka przyciasnych par ;]

    a przyszła wróżka zębuszka do krasnala? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gad zlikwidowany:)
    Taaa, też tak mam w te dni, jak balon:/

    OdpowiedzUsuń
  14. ma 7,jedynki wypadły mu już chwile temu a trójka niedawno..
    mi na początku dieta wydawała się monotonna bo nie miałam przepisów,potem cookie przesłała mi ksiązke z przepisami i było już lepiej..ale powiem Ci,że teraz jak już schudłam ile chciałam i doszłam do wniosku,że jeszcze z 5 kg by się przydało to jakoś cięzko mi się zmotywować do powrotu do I fazy..
    ..a wracając do prawka to powiedz mi czy tylko pokazywałaś na placu manewrowym wybrane swiatło czy miałaś je też włączyć? i czy wystarczyło pokazać palcem dany układ (hamulcowy czy tam chłodniczy) czy jeszcze miałaś o nim coś powiedzieć??

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna fryzurka! ja na razie tez chudna ale to pewnie przez karmienie...marzy mi sie schudnac jeszcze jakies pol tony a teraz nie moge sie odchudzac...

    OdpowiedzUsuń
  16. a Ty juz zostajesz tu w POlsce?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiwi: jeszcze nie chociaż im dłużej tu siedzę tym mniej chce mi się wracać do Holandii.Jakby było łatwiej z pracą to może bym została ale jak widzę jakie są oferty to jednak wolę wyjechać

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana powiedz mi z czego tak naprawde musiałaś zreygnować w tej diecie??? Jaki jadasz chleb/pieczywo??? Bo ja jednak musze cos ze soba zrobić. Dzis u tesciowej była znajoma, i na boku sie jej zapytała czy czasem nie jestem w ciąży bo taki brzuszek mam sporawy WTF!!!!!!!!!!!!!! Wkurw mnie taki złapał ze zrobiłam dzis az 200 brzuszkow, ale co z tego jak od dwoch tygodni je robie codziennie a ponton nawet 1cm nie robi sie mniejszy!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja bardzo o nie prosze, bo chyba trzeba jednak sie ogarnac!!!
    ewka832@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. No, przecież dałam ostrzegawczy tytuł;)))
    Ja to chyba na tę dietę nigdy nie przejdę, dziś się chciałam trochę ograniczyć, zjadłam dietetyczne śniadanie, lekki obiad, a potem wpadliśmy do znajomych na kawę, o tam - pączki domowej roboty;)Nie mogłam się oprzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdolna napewno!;)fakt fajnie leza e spodnie.ciekawi mnie zmiana fryzury

    OdpowiedzUsuń
  22. efekty super, kurcze zachęcasz coraz mocniej :) Fryz bardzo odważny, ale zasięgnij opinii fryzjera :) Jakieś "modne" to wypadanie, u nas dwa wypadły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. teraz dopiero gdy tu weszlam zaladowalo sie zdjecie z fryzura, swietna!!!!! scinaj:)))
    moj e-mail : ewexmistrz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW super, że działa:))
    Fryzura pasuje mi do Ciebie, ale chciałabyś być blond;))))?

    OdpowiedzUsuń
  25. to gratuluję efektów :) ja znalazłam w sobie siły i może też coś się ruszy... a w ogóle stanęłam przed chwilą na wagę, a ta pokazała 10kg więcej niż tydzień temu!!! ale minę miałam... na szczęście okazało się, że krzywo stała...

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeczytana, wydrukowana, no ale niestety jutro zaczne bo dzis zjadłam chleb pelnoziarnisty :/ No jak ja nie umiem inaczej.... :(((((((( Ale obiecuje poprawe

    OdpowiedzUsuń
  27. aha, myslalam z e juz wrocilas na stale:) dostalam herbatki:baaaardzo dziekuje:))) jeszcze nie zdazylam przetestowac:) ale wieczorem to nadrobie:) jeszcze raz dzieki:)****

    OdpowiedzUsuń
  28. odważna fryzurka dla odważnej babki:) gratuluje zmiany na lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowana większość:) Kilka puszek "obaliłam" z koleżankami, no i M. się czasem załapał na jakąś pojedynczą pralinkę;)

    OdpowiedzUsuń
  30. połowa drogi za mną,czyli teoria zdana bezbłędnie..a praktyka zakończona na łuku,ładnie go przejechałam ale już na samym końcu jak wjeżdzałam tyłem do koperty auto lekko "uciekło" mi w lewo i dotknęłam lusterkiem słupka..
    ..stres niesamowity zwłaszcza,że dużo osób ze mną zdawało i na egzamin czekałam około 1,5 godz...

    OdpowiedzUsuń
  31. mam nadzieje,że za drugim razem jest lepiej :)
    ..kolejne podejście mam za tydzień..

    OdpowiedzUsuń
  32. Dola takiego konesera jedzenia jak ja to sa meczarnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciężka dola listonosza;)
    A zamawiasz jakieś ciężary, czy po prostu duże ilości?

    OdpowiedzUsuń
  34. dzięki :)
    Ja też mam katalog filmów "od obejrzenia" :)
    Też planuję zobaczyć ten film, zwłaszcza że pokazuje wydarzenia, o których jednak niewiele się mówi... A tym bardziej że wszystko działo się w Twoich rejonach...
    Jak tam dieta? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł z tym wspólnym wyjściem do kina, choć pewnie emocje będą duże.

    Super że dieta Ci służy! Moja koleżanka zaczęła ostatnio przygodę z dukanem i po kilku dniach II fazy dostała strasznych bólów brzucha, żołądka i dietę odstawiła.... Ale niektórym nic nie jest i kg lecą w dół :)) Oby i Tobie dieta służyła! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. to super :) mam pytanie czy cos do Ciebie doszlo o de mnie ???

    OdpowiedzUsuń