środa, 23 marca 2011

PP

Czyli praca i prawko :)

Tak więc byłam dzisiaj na tej rozmowie. Było to raczej spotkanie - 15 osób , dostaliśmy do wypełnienia ankiety sprawdzające naszą wiedzę o grach, filmach,  muzyce i książkach oraz o prasie. I tu chyba poległam . Znaczy się głównie na grach, bo nie mam zielonego pojęcia co się w tym temacie dzieje na rynku. Z filmami i muzyką trochę lepiej. Najlepiej chyba poradziłam sobie w dziedzinie prasa , bo pamiętałam sporo tytułów z dawnej pracy. Później były rozmowy na temat organizacji pracy, czego my oczekujemy, czego oni oczekują itp. Ogólnie atmosfera bardzo luźna.
W sumie ma się dzisiaj odbyć kilka takich spotkań i oni na ich podstawie wybiorą osoby z którymi będą chcieli dalej rozmawiać. Będą dzwonić do wszystkich , ale tylko nie których zaproszą na dalsze rozmowy. ma być wiadomo do końca tygodnia, tak więc na szczęście nie każą nam długo czekać.Myślę że większość poradziła sobie lepiej niż ja tak więc się nie nastawiam. Co ma być to będzie. Może mnie mile zaskoczą. A salon otwierają 27 kwietnia.

No i odebrałam dzisiaj prawko. Jejku jak się cieszę!!! Zaraz wybieram się na jakąś małż przejażdżkę. Poszłam do " mojej "szkoły oczywiście pochwalić się i dostałam jeszcze prezenty
Kubek, breloczek i naklejkę zielony listek :)
No i tam za breloczkiem widać upragniony kawałek plastiku :)
miłego słonecznego dnia Wam życzę

P.S Praca ma być w nowootwieranym salonie EMPIK w Rumi 

32 komentarze:

  1. no proszę, jakie prezenty:)
    a jaki to salon - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaki to salon - znak ? miał być:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja juz zostałam odsterezlona po piatkowej rozmowie, wczoraj dzwonili z firmy i podzekowali... eh
    O fajan sprawa z tymi prezentami!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już nie mogę się doczekać kiedy będę miała prawko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moze zadzwonia i nie bedzie tak zle. 3mam kciuki :)
    gratuluje plastiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli konkurencja jest spora..a ile osób planują zatrudnić??
    ..ja tam myśle,że masz szanse bo w końcu pracowałaś już w takim miejscu..
    ..a prawka oczywiście zazdroszczę..ciekawe kiedy ja się go doczekam?:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz gratuluję prawka i trzymam kciuki za tą pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za pracę, może jednak Cię zaskoczą? Trochę wiary we własne siły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ale wygladasz na zdjeciu na taka dumna :) super prezenty- mi prawo jazdy tez instruktor odebral wiec ja nie wiem gdzie je mialam bym odebrac :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to mocno mocno trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki za pracę :)
    miło z ich strony że takie prezenty dają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj życzę aby do Ciebie zadzwonili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mogła bym pracować w Empiku:) gratuluję raz jeszcze prawka

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dostałam zwolenia... zresztą nie wiem, czy dermatolog może L4 wypisywać? nie wiem.... a o tej własnie pani dermatolog można by duuuużo pisać... więc wolałam nawet w dyskusję z nią nie wchodzić...
    poza tym i tak mam zaległy urlop do wybrania... a ze zwolnieniem i wypłata by mniejsza była :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję raz jeszcze :)) hm oby z tą pracą się udało ;)) Empik pewnie w Galerii Rumia?

    OdpowiedzUsuń
  16. trzymam kciuki!moze akurat sie uda!
    to szalejesz z prawkiem juz!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Długo czekałaś na prawko? Dostajesz pismo, jak przyjdzie? jak to wygląda, ja nic nie wiem, w takiej euforii wróciłam do domu, że nawet o nic nie spytałamn:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Dali wiele zniżek do bardziej znanych sieciówek niż IS, np: Cropp, Hause, c&a, Vero Moda. No i trochę się zastanawiam czy poczekać z tymi zakupami.
    Co do auta, to te nasze całkiem fajny sprzęt. Najbardziej podoba mi się regulacja fotela góra - dół Mąż lubi leżeć a ja wole byc wysoko. Wczoraj M dał mi się przejechać. Nie czuje się rozwijającej prędkości. Jak na razie jest ok, zobaczymy jak to będzie w trakcie eksploatacji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. w takich sytuacjach ja też nigdy na nic się nie nastawiam, wyznaję zasadę: wolę się miło zaskoczyć, niż smutno rozczarować. gratuluję prawka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję upragnionego prawka! Jaką to daje wolność prawda? :))) Jak pierwsza samodzielna wyprawa?
    Trzymam kciuki za tą pracę w empiku! A odzywali się coś z Holandii?

    OdpowiedzUsuń
  21. Już masz prawko? Ale fajnie :))))
    Trzymam kciuki za pracę. Oby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. szybko dali ci to prawko, ja czekałam ponad miesiąc:/
    mam dobre przeczucie co do tej pracy, oby się spełniło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że się tam dostaniesz :) Przecież to wymarzona praca dla Ciebie!!! :)

    No ja, w przeciągu chyba dwóch tygodni kupiłam tam chyba z dziesięć książek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki:* A Ty bądź dobrej myśli, czasem życie przyjemnie nas zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli już dzwonili? Szkoda:/ Ale może się znajdzie coś innego:*** Choć taka praca w Empiku byłaby fajna, nie?

    A to takie tam, kokosowe kupne kwadraciki, na wagę:)
    A Ty dalej na diecie?
    Jak Ci poszły pierwsze jazdy?

    OdpowiedzUsuń
  26. To gratuluję wytrwałości:****

    OdpowiedzUsuń
  27. i jak w sprawie pracy?wiesz już coś??

    OdpowiedzUsuń
  28. ..to szkoda..praca w saloniku to fajna sprawa..też widziałam niedawno ogłoszenie na gumtree.pl o pracy właśnie w saloniku ale szukali studentki wiec niestety ja się nie kwalifikuje już..
    ..tak byłam wczoraj się zapisać..ochote to mam na ten egzamin po tym wtorkowym wydarzeniu taką że lepiej nie pisać no ale coż,zaczęłam tą zabawę to musze skończyć..ale powiem Ci,że jak bym wiedziała że będzie mnie to tyle stresu kosztowało i nerwów to nie wiem czy bym się drugi raz zdecydowała..

    OdpowiedzUsuń
  29. buu to szkoda, no ale nie ma tego złego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wiesz juz cos? kurcze taka niepewnosc

    OdpowiedzUsuń
  31. Asiu, organizujemy spotkanie klubowe 7 kwietnia jesteś chętna? :))

    OdpowiedzUsuń