poniedziałek, 28 listopada 2011

imprezowo ...

Dzisiaj bez zakupów . Mimo że mam zaległości :)
Dzisiaj będzie o sobotniej imprezie, a raczej o tym co pamiętam hahaha. No poszalała rzaba, poszalała. Ale co tam raz się żyje a takie imprezy nie zdarzają się codziennie.Ja oczywiście jako jedyna bez pary, ale jakoś to ogarnęłam. Picia i jedzenia było sporo mimo ze było tylko 7 osób+ 2 dzieci. Od razu na początku imprezy aparat oddałam w ręce Krasnala dlatego mam tyle fotek, niektóre jednak musiałam ocenzurować :D ogólnie było bardzo wesoło, pod koniec imprezy dzieciaki dorwały kosmetyki siostry i zorganizowały zabawę w malowanie. W końcu wyszło tak że wszyscy mięliśmy nosy i wąsy jak koty, ale to są właśnie te zdjęcia ocenzurowane.
A najgorsze w tym wszystkim było to że wczoraj cały dzień  miałam z głowy... Ale przeżyłam :) A teraz mała galeria:

to jest moje ulubione zdjęcie :)


tutaj z siostrą ( ciekawe która z nas wygląda na starszą )




następne z bratową


no i z braciszkiem :)
a na deser trzy gracje lub jak kto woli- czarownice

A dzisiaj leniwy dzień czyli bez wychodzenia z domu, ale za to przejrzałam szafę i okazało się że połowę ciuchów mogę wyrzucić ( tzn oddałam siostrze ) ale mimo to i tak brakuje mi w niej miejsca :D

P.S. Moja siostra jest 6 lat młodsza ode mnie :) a brat 2 :)
pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. wyglądasz super i młodo,ale już ci to pisałam;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No co Ty? 6lat młodsza?! Powiedziałabym,że max równolatki jesteście,a jak nie to siostra jest starsza...a bratowa ciut do Was podobna:) Szaleć trzeba,bo co sobie żałować;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz naprawdę młodziej od Twojej siostry mimo,że dzieli Was 6 lat:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow no to nie wyglądasz na najstarszą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetnie wyglądasz! Nie poznałam Cię na początku :) Super metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsze zdjecie z bratem:))
    super wygladasz,a siostra rzeczywiscie wyglada na starsza:)
    dalej stosujesz diete?

    OdpowiedzUsuń
  7. kiwi33 jestem w tej chwili na III fazie ( już 4 mce)czyli włączam zakazane produkty + jeden dzień w tyg tylko proteiny ,a że waga utrzymuje się w granicach błędu czyli +- 2 kg to jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. hohoho, to wyglądasz bardzo młodo:) Dawno u Ciebie nie byłam i widzę, że zmieniłaś fryzurę- bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja myślałam ze Ty jesteś najmłodsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzaba oniemialam z zachwytu!!!! jakas TY chuda!!! nie dosc ze spadly Ci kg to i lat odjelo!!! wygladasz na duzo mlodsza od siostry;)))) tylko jej tego nie mow :P i wygladasz siwtenie w tej fryzurze:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz! ja mam brata 6 lat mlodszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybyś nie napisała, że to bratowa, pomyślałabym, że siostra, bardzo podobna:)
    W życiu bym nie powiedziała, że siostra jest młodsza, bez urazy dla siostry, ale wygląda, jakbyś Ty była od niej o 6 lat młodsza, serio:)
    Jasne, że gracje:) I chętnie bym obejrzała te ocenzurowane fotki:)

    To wino, półsłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. coo !!! przysięgła bym że twoja siostra jest starsza od Ciebie :O super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak fajnie. :) Piękne zdjęcia, obie jesteście atrakcyjne. :) Z tymi prezentami, staram się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm wydaje mi się że twoja siostra jest starsza

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku kobieto ale Ty sie zmieniłaś!!! cos niesamowitego, radykalna przemiana :))) super, ekstra i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam szczęście,ostatnie kilka wypraw do sh skończyło się fiaskiem...;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana świetnie wyglądasz:)))jestem pełna podziwu dla Ciebie:)))ja bym Ci tutaj dała,że to Ty jesteś z nich wszystkich najmłodsza:D

    OdpowiedzUsuń