czwartek, 1 grudnia 2011

ciuchowo...

Tym razem zakupy ciuchowe. Książkowych Wam nie pokażę żeby Was nie dobijać :) Zresztą  niektóre z Was już wiedzę że moim adwentowym postanowieniem jest KKK czyli Koniec Kupowania Książek ( co nie zmienia faktu że zanim to postanowiłam to kilka kupiłam ). Uzbierało się tego trochę tak więc idę na leczenie. Od dwóch dni nawet na allegro nie wchodziłam co już jest wielkim sukcesem.

Jak już wcześniej pisałam, kupiłam kurtkę. Nie jest to może to co powaliłoby mnie na kolana, ale podoba mi się , bo nie jest to "puchacz" no i  cena była znośna ( 119 zł )

zakupiłam również bluzę

i koszulę - tunikę

Oczywiście zdjęcia nie oddają ich uroku ale same wiecie jak to jest jak się fotografuje ciuchy  na wieszakach.

Chciałabym Wam bardzo podziękować za miłe słowa pod poprzednim postem dotyczące mojej osoby . Wielkie dzięki !!! Nawet nie wiecie jak mnie to miło "połechtało ". A siostra serio, serio jest 6 lat młodsza ode mnie.

Mikołajki tuż , tuż . Dostałam już swoją paczuszkę i głęboko schowałam bo strasznie mnie wczoraj korciła. No ale trzeba być twardym !!!
Dla dzieciaków prezenty też już mam , jak je posegreguję to foka oczywiście będzie.

Bawią się lakierami do paznokci. Nawet kupiłam sobie pękające. Wiem , wiem jakiś czas temu było o nich bardzo głośno ale ja się dopiero teraz zdecydowałam
No i znalazłam miejsce na moje nowe lusterko i już wisi
Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Lustro super! A co do książek, to nadal nie wierzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne to lustro!!!
    cieplutko ci teraz będzie w tej kurtce i swetrze;) tunika fajna,mam kilka podobnych i bardzo je lubię,ale na razie się nie mieszcze...w biuście;)
    ja w przyszłym tyg jade odebrac prezenty do empiku,a w sobote jediemy do galerii,to już mam zamiar kupic reszte prezentów i miec spokój;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się koszula i lustro:)
    Odwyk od książek - to niezdrowe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze bardzo, napisałaś po prostu co myslę :))
    mnie te lakiery pekające do dzisiaj nie przekonały. Jakoś nie pasują mi ...
    A kurtka fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie czarno biala jest super,bardzo lubie takie

    OdpowiedzUsuń
  6. paczkę dostałam tydzień temu i tez musiałam ją głęboko schować, bo mnie strasznie kusiła!
    Fajnie, że Ty też masz już swoją :)
    Kiedys chciałam kupić to lustro, śliczne jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam wczoraj w Matrasie i kupiłam 3 książki, a czeka mnie jeszcze zamówienie z weltbild ;p i ja planuję zakup kurtki zimowej,ale poczekam na poświąteczne wyprzedaże :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. o chyba odkurzę moje lakiery...tez gdzieś mam ten pękający...fajne zakupy,koszula i kurteczka zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eeee, odwyk od książek? No co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, mogę pożyczać książki, ale na razie tego ni praktykowałam, bo mam jeszcze zapasy swoich, które chcę przeczytać w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cena znosna? u nas praktycznie ponizej 150 nic nie znajdziesz... świetna bluza

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy :) ja bardzo bym chciała sobie kupić taką koszulę...
    Mówisz, że przykro się czyta...
    Mi nie było przykro pisać. Podjęłam decyzję i jest mi łatwiej teraz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy. :) Podoba mi się płaszczyk i lustro. :)Kiedyś może i my się spotkamy. :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Asia poproszę Cie o adres na maila kasia-krk@gazeta.pl chciałam kartę wysłać, Ty zawsze o mnie pamiętasz :)) a przekopałam wszystkie szafki i znaleźć Twoje adresu nie mogę. Pewnie po świętach znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzialam czekolady wedla za 1euro, michalki 250gr za 2,5 i przyprawa do piernika 0.60. wiec ceny chyba ok. jak na Grecje zwlaszcza ;))

    OdpowiedzUsuń