czwartek, 29 grudnia 2011

ostatni wpis w tym roku

Miały być podsumowania, plany a jakoś nie mam czasu o tym pomyśleć . W tej chwili mój świat obraca się wokół pakowania. Tzn praktycznie już się spakowałam i tak rozglądam się co by tu jeszcze dopchać do toreb :) Pachnie chlebek , którego upiekłam sobie 3 bochenki . Wyjazd jutro ok 4-5 rano. Trochę wcześnie, ale z drugiej strony patrząc , będę szybciej na miejscu ( mam nadzieję ) :)
Zakupy zrobione, kreacja przygotowana . Mam nadzieję że będzie wesoło :)

Największy problem miałam z zapakowaniem książek , wzięłam dodatkową torbę , i jakoś się spakowałam
i chyba nawet wezmę więcej książek niż mam na zdjęciu
bo planuję przyjazd do Pl dopiero w sierpniu więc trzeba mieć jakiś zapas :)

Krasnal ma nowe hobby . Za pieniądze które dostał na święta kupił sobie ... raki do akwarium i stwierdził że zakłada hodowlę i będzie je rozmnażał i sprzedawał. Chciałam im zrobić fotkę ale się pochowały :D

Jutro o tej porze ( jak dobrze pójdzie ) będę już na miejscu ...

Z okazji zbliżającego się NOWEGO ROKU życzę WAM żeby spełniły się Wasze postanowienia i życzenia i oby ten nadchodzący rok nie był gorszy od tego odchodzącego !!!

22 komentarze:

  1. Sporo tych książek,ale faktycznie skoro do sierpnia ma wystarczyć to musi tyle być:)
    Szkoda,że nie udało Ci się zostać jeszcze na Sylwestra w PL,ale może u NL też będzie fajnie,oby:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    I czekamy na wieści od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnej podrozy i szczesliwego nowego!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaa dopiero w sierpniu???

    Szczęśliwego Nowego Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. spokojnej drogi,super zabawy w Sylwestra i cudownego Nowego Roku!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju tak szybko a ja wysłałam dopiero dziś kartkę. Spokojnej drogi no i miłej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i zapomniałam, spełnienia marzeń w Nowym Roku!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  7. milej podrozy:)
    no i udanego sylwestra a w Nowym Roku wszystkiego naj:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Tobie tez życzę wszystkiego najlepszego:*
    I udanego Sylwestra, i bezpiecznej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z daleka do Ciebie przybywam, więc pozwól że na chwilę się zatrzymam.
    Kłopotu nie sprawię, ale pozdrowienia i życzenia zostawię.
    Za Twoją gościnność podziękuję.
    Uśmiechem przypieczętuję i dalej powędruję.
    Miło że jesteś...

    miłej zabawy i ciekawy blog pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnej drogi, i udanych planów!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. i jak podoba Ci sie swiateczny strajk ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero w sierpniu?!
    Raki kupił? Matko!

    Spokojnej podróży i udanego Sylwestra!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. spokojnej podróży :* wesołego Sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak, oby nie był gorszy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. spokojnej podróży, udanej zabawy:*
    tyyle książek, mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego Nowe Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieje, że dotarłaś cała i zdrowa :))
    liczę na to, że jak pojechałaś sobie juz z PL, to równie często będziesz tutaj zaglądała :)
    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  18. tylko 9 ksiązek? :)
    udanego sylwestra Ci życzę i duuuużo dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego Nowego Roku! :) Książki przecudne i czekam na opinie o Księdze Wszystkich Dusz :)

    OdpowiedzUsuń