czwartek, 15 grudnia 2011

robi się świątecznie

Co prawda śniegu nie widać , temperatura za oknem raczej przypomina wielkanoc no ale jakąś namiastkę zimy trzeba sobie zrobić. Kupiłam kilka ozdób , małą choineczkę, no i zaczęły przychodzić kartki świąteczne
Kasiu-Kejti  dziękuję bardzo.
A oto moje ukochane aniołki. mają już swoje lata , ale strasznie je lubię i na święta zawsze wyciągam
mają takie uśmiechnięte buźki :)
W postanowieniu wytrwale trwam!!! Ale od Mikołaja zażyczyłam sobie bon zakupowy do Empiku lub Matrasa , no ale zakupy będą już po świętach. Póki co nadrabiam zaległości w czytaniu.

Prezenty wszystkie kupione!!!Jak się cieszę że mam to z głowy!! Wigilia w tym roku u mojej siostry ( chyba pierwszy raz poza domem nie licząc w 2007 r jak byłam w Holandii ) . Oczywiście mam dylemat ubraniowy ( kurcze jakaś fajna sukienka by mi się przydała, a kompletnie nie mam pomysłu ) . No bo tak wiecznie w spodniach....  zwłaszcza że moja figura teraz aż prosi się o kobiece ciuchy :D
Mam ochotę wykazać się kulinarnie i chodzi mi po głowie tarta ze szpinakiem i łososiem , albo tuńczykiem. Oczywiście zostałam poproszona o zrobienie sernika ( bo o dziwo dietetyczny smakuje lepiej niż zwykły ).

Macie jakieś sposoby na ciekawe złożenie serwetek? Tak myślę i nic wymyślić nie mogę .

Kupiłam sobie ostatnio taką oto bransoletkę

oczywiście na allegro . A w sklepie Dziubeka zakupiłam z żabą  ( w kolorze złotym i srebrnym) wykorzystując 50% zniżkę :)

A na koniec jakby któraś z Was była zainteresowana to oddam

mi nie przypasowały:)

Pozdrawiam i życzę miłych przygotowań świątecznych

EDIT
Podoba mi się ta ale nie wiem czy ona bardziej sylwestrowa nie jest ?
Chyba żeby jakieś bolerko do tego... hmmm sama nie wiem

40 komentarzy:

  1. Ja robie kieszonkę z serwetki tak jak na tej stronce http://www.magazyndomowy.pl/skladanie-serwetek/. Bardzo ładnie się prezentuje.
    ja mam zamiar w tę sobotę juz kupic wszystkie prezenty. A z ta pogoda to masz racje bardziej Wielkanocna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo mają ładnych spódnic, polecam stronę: http://www.reserved.com/pl/collection/woman/lookbook

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam takie swoje ulubione aniołki które zawsze z okazji świąt wyciągam i ustawiam na parapecie..
    ..to ja bym była chętna na jeden z kalendarzy..oba mi się podobają więc zdaje się na ciebie w kwestii wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna,na sylwestra z gołymi ramionami,na wigilie z jakimś stonowanym sweterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mysza podaj mi adres na maila myszorek111@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. no raczej sylwestrowa chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest bardzo odświetna :)

    tydzie przed świętami powinny się zacząć wyprzedaże moze wtedy coś wyszperasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Rzabo :)
    Śnieg ma spaśc w tygodniu przed świętami. Dla mnie akurat ;)
    Aniołki są urocze, ale któe aniołki nie są? ;)
    Mamy taką samą grupę krwi ;) I przyłączam się do zdania, że sukienka raczej sulwestrowa, ale ja jestem wielką fanką dodatków i jakby ją ubrać do czarnych kryjących rajstop i białej koszuli pod spód to wg mnie na święta by się sprawdziła rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Moaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam te Twoje aniołki:)
    Ja teraz nawet za bardzo nie mam czasu na świąteczne strojenie, a nawet na porządki, bo okazało się, że ktoś chce kupić mieszkanie po tacie, więc wiadomo - najpierw je chce obejrzeć, a uparł się, że jeszcze przed świętami. Więc zamiast pucować swoją chałupę, pół dnia spędzam tam, a potem to już mi się u siebie nie chce.

    Odchudzać to może za dużo powiedziane, ale kilka kilo zrzucić to na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka piękna,już pisałam na fb;)
    aniołeczki cudne!
    ja mam książkę-sztuka składania serwetek;)poszukaj w empiku,fajna sprawa;)częto z niej korzystam

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem,że masz szlaban,dlatego to napisałam;) ale w tej ksiązce nie ma za bardzo co czytać,wiec się nie liczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne aniołki:) a kiecke bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś chciałam sobie tą bransoletkę kupić, ale nie za taką cenę jaka jest w Aparcie, trochę przesada.
    Kiecka rewelacyjna na sylwestra w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A na necie nic nie ma o składaniu serwetek?
    Aniołki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Och jaką ja dziś widziałam piękną sukienkę w Reserved!!! Gdyby nie wydatki świąteczno - prezentowe już bym kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chciała tunikę z H&Mu na swieta ale juz nie ma buuuu

    OdpowiedzUsuń
  17. i dziękuję za kartkę,wyslij mi proszę swój adres!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie, ze dotarła. Pewnie jest to Twoja pierwsza kartka? :) dosyć wczesnie wysłałam, ale teraz pewnie maja juz więcej pracy na poczcie i moga byc opóźnienia.
    Ładna sukienka, myślę, że jak sweterek jakiś założysz to i na wigilie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oo a gdzie na sylwestra ruszasz? ;>
    u mnie nic na razie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka faktycznie sylwestrowa bardziej :) zjadłabym taką tartę ze szpinakiem, ale tu w mieszkanku w wawie mam bardzo kiepski piekarnik i chyba by sobie z nią nie poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super te aniołki :) ja jutro walczę z porządkiem i dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, te aniołki są boskie!
    U mnie też świątecznie w domu już;))

    OdpowiedzUsuń
  23. jak tak patrzę na tą sukienke (czy to jest bluzka) to mi by się na Wigilię podobała, tak jak piszą dziewczyny- z białą bluzką

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, dzięki za piękną kartkę:)))
    A gdzie się wybierasz na Sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nie myślałam o stroju wigilijnym, bo będę robiła za panią domu, więc pewnie bez fartuszka się nie obejdzie;)) Dobrze, że mam taki jeden elegancki i jeszcze nowy w zanadrzu;))
    Śliczne te Twoje aniołki, faktycznie pozytywnie nastrajają:)

    OdpowiedzUsuń
  26. aniołki śliczne, zresztą sukienka też:) pozdrawiam serdecznie z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak tam weekend minął? Znów herbaciano-czytelniczy?Pogoda sprzyja takim klimatom jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam tę szarą tunikę wczoraj w Re i naprawdę fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne te aniołki.ja dziś wysłałam kartki ale nie wiem czy dojdą na czas,jak zawsze wszystko w ostatniej chwili...:/

    OdpowiedzUsuń
  30. fakt śliczne aniołki :) wiesz ja też mam ochotę coś kulinarnie się wykazać ale kompletnie nie mam pojęcia czym :P chyba ściągnę od ciebie ten pomysł na tartę :D a ja bym z chęcią przygarnęła jeden kalendarzyk jak masz do oddania....bo nie mam ani jednego na przyszły rok :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta sukienka jest śliczna:)A widziałaś ją na żywo??

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuje za karteczkę, doszła :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Asiu- bardzo dziękuję za kartki- dzisiaj doszły :D :***

    OdpowiedzUsuń
  34. a wiesz,że nie chcą dac karty stałego klienta?;))ale czasem coś odłożą,jak mi kasy zabraknie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze mówiąc to nawet nie wiem:) Ta mi się w oczy rzuciła, bo taka inna:) Ale rozejrzę się, sprawdzę przy okazji:)

    OdpowiedzUsuń