czwartek, 22 grudnia 2011

świątecznie

Czekałam z tym postem aż przyjdą zaległe przesyłki zakupowe i dzisiaj tak się stało :)
W pierwszej kolejności dziękuję bardzo Ju za zakup sukienki ( przeprowadziłam małą symulację  )

i już sama nie wiem jak jest lepiej. W sumie bardziej elegancko z koszulą , ale bardziej wizualnie podoba mi się z bolerkiem.A że w tym roku wigilia i sylwester w innym towarzystwie to mogę w tej kreacji "obskoczyć "dwie imprezy. Na sylwestra dodam tylko jakieś błyskotki:)
No przyszły moje żabki z By Dziubeka
jedna w kolorze złotym, druga w srebrnym :) za obydwie zapłaciłam 40 zł tak więc jestem bardzo zadowolona.

No i oczywiście przesyłka od Beti ( która też zawsze wrzuci jakiś drobiazg dla Krasnala )
książka przyda się na podróż ( nieduży format, mało miejsca zajmuje )

Śliczne szydełkowe aniołki znalezione na blogu Kuźnia upominków


No i na koniec :

 Życzę Wam Kochane
 Zdrowych, pogodnych i przede wszystkim rodzinnych
 Świąt Bożego Narodzenia.
 Spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego

17 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz jak chcialabym byc teraz w pl ;((
    mi sie kreacja bardziej z bolerkiem podoba :)
    wesolych swiat!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się chyba obie wersje podobają,nie mogę się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ta Beti, jest niesamowita :)
    również wszystkiego dobrego na te święta :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne aniołki! Wszystkiego dobrego na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również miłych Świąt! Dziękuję za śliczną kartkę :****** Ja niestety się spóźniłam z kartkami w tym roku. Wynagrodzę Ci to. :* Aniołki śliczne i zakupy też. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie obie wersje sa ok.
    Wesołych!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te aniołki:)
    Asiu, jeśli dobrze widzę, to zapomniałam włożyć do paczki kartkę świąteczną z życzeniami:/ Ale gapa ze mnie:/
    Mnie się bardziej podoba wersja z bolerkiem:)

    Kochana, pięknych, magicznych, niezapomnianych świąt, udanego, choć tak niespodziewanego sylwestra i cudownego nowego roku:*

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się,ze sukienka doszła na czas;)
    moja mama robi takie aniołki i inne cuda;)))
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa, to mnie uspokoiłaś, bo już myślałam, że kompletne skleroza mnie dopadła;)
    Wesołych:*

    OdpowiedzUsuń
  10. święta, święta...
    spokojnie spędzonych świąt i zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No wreszcie :) Cieszę się że się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt!

    PS. doszła już kartka ode mnie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu Wesołych i Spokojnych Świąt :***

    OdpowiedzUsuń
  14. wesolych i spokojnych swiat:)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie przepadam, na szczęście dziś jeszcze spokój. Jutro babcia wpadnie na obiad i będzie trzeba odcierpieć rodzinny posiłek...

    OdpowiedzUsuń