środa, 23 czerwca 2010

zakupowo , leniwie, słonecznie...

Dzięki bardzo za miłe słowa pod poprzednim postem. Duża buźka dla Was :**Już jest lepiej i jakoś do przodu.

W końcu zrobiłam zdjęcia zakupów i troszkę się tego uzbierało


koszulki w różnych kolorach. Sa bardzo wygodne i takie uniwersalne.
Spodenki turkusowe ( mój letni kolor ) nie zwracajcie uwagi na to że pogniecione- są świeżo po praniu i spodenki dresowe rybaczki do pracy jak znalazł.

 A tak w ogóle to mam dzisiaj wolne i pokusiłam się żeby zrobić polecane przez Amolko cepeliny. Ziemniaki juz przygotowane muszę jeszcze zrobić farsz.
za oknem słoneczko więc może wybiorę się na spacerek z aparatem.

A i załapałam się na nową kampanię Streetcom . Będę testować jakiś nowy produkt do toalet :) Tzn moja mama bedzie testować bo ja niestety nie dotrę do Polski w lipcu.

A w domu cisza i spokój siedzę sobie sama ( uwielbiam taką ciszę ) nikt mi nie mamra nad głową . Nie zebym narzekała na współlokatorów ale jak się spędza razem 24 godziny na dobę to naprawdę marzy się o takim dniu jak mam dzisiaj.

Miłego dnia Wam życzę

23 komentarze:

  1. ja też muszę się zaopatrzyć w jakieś krótkie spodnie. bo póki co mam aż jedne rybaczki z zeszłego lata...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta niebieska koszulka podoba mi się najbardziej, śliczny kolor :)
    Dobrze, że już lepiej się czujesz :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Leniwie, słonecznie i bluzkowo;p
    Masz dziś wolne?
    Ja też mam testować te wucetowe cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak w środku tygodnia:)
    To jeszcze Ci zostało trochę czasu do powrotu współlokatorów, wykorzystaj ten spokój:)
    Ja sobie właśnie rujnuję pazury, piorąc ręcznie, a w przerwach tu zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie jestem ich ciekawa - jak smakują i w ogóle. Trudno się je robi?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :* Należy Ci się odpoczynek, jak tak ciężko pracujesz!
    Udały się cepeliny? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja zrobilam znowu vciasto z truskawkami takie bylo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne polówki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I le zakupów :D Fajne te turkusowe gatki :)

    Mam nadzieję, że już wszystko ok? :***

    Dziękuję za życzenia :) :*

    Jak Wy to robicie z tym streetcomem? :D Zarejestrowałam się chyba rok temu, wysłałam tą ankietę i nic jeszcze nie testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaki szał na polo:) I jak cepeliny, robiłaś???

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię sobie sama posiedzieć czasami:)Jak tam cepeliny?

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana, mnie nie musisz polecać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, dresowe rybaczki to jest świetny pomysł :-) Muszę się za takowymi rozejrzeć, też do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo tego się uzbierało :) ja też czasami lubie pobyć sama :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ktoś tu chyba lubi polówki :))))
    nie mam ani jednej i uznałam, że by mi się jakaś przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu kochana, nawet nie wiesz, jaką mi radość i przyjemność sprawiłaś tą piękną kartką:****
    Dziękuję Ci gorąco:***
    Uwielbiam takie niespodzianki, uwielbiam dostawać kartki:*

    Co u Ciebie słychać? Jakoś Cię tu mało ostatnio, mam nadzieję, że nic poważnego się nie dzieje:*
    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Puk, puk...
    Asia, co się dzieje?

    OdpowiedzUsuń