wtorek, 23 lutego 2010

moja 10 - tka

No to teraz kolej na mnie( podziękowania dla beti)


1.FOTOGRAFIA - uwielbiam uwieczniać na zdjęciach chwile z życia swojego i swojej rodziny. Od czasu jak zainwestowałam w lustrzankę Nikona prawie się z nią nie rozstaję ( z małym wyjątkiem że teraz jest w Pl bo po prostu zapomniałam). No ale jeszcze mam telefon z całkiem niezłym aparatem i on mi go zastępuje. Strasznie lubię fotografować otaczającą nas przyrodę no i oczywiście Krasnala.


2.KRASNAL- czyli Dominik mój ukochany siostrzeniec. Nie wyobrażam sobie żeby go nie było. Jak 5 lat temu dowiedziała się że moja siostra jest w ciąży to byłam na nią zła, bo miałyśmy wspólny pokój, ona była sama no i ja jako starsza siostra postanowiłam ustąpić miejsca i wyprowadziłam się z domu. No cóż nie darzyłam siostry wtedy sympatią.
Ale wracając do Krasnala to jest aż za bardzo rozwinięty i wygadany że czasami się śmieję że sprzedałby mnie za paczkę chipsów i nawet nie wiedziałabym kiedy :)


3.NIESPODZIANKI- zwłaszcza robić. Uwielbiam radość na twarzy osoby obdarowanej prze ze mnie.No ale lubię też niespodzianki które mi ktoś robi.


4.KSIĄŻKI- pod każdą postacią. Uwielbiam zapach świeżo wydrukowanej książki ( miałam kiedyś takie zboczenie że jak pracowałam w salonie prasowym , gdzie mieliśmy książki to jak je wykładałam na półkę to zawsze musiałam powąchać). Jestem nałogowcem jeśli chodzi o czytanie i kupowanie.Czytam wszędzie gdzie się da. Jak pracowałam w Pl to uwielbiałam swoje długie dojazdy do pracy.Kupuję też wszędzie :) Muszę kombinować gdzie je układać. A doszło już do tego że je rozdaję :)


5.PRACA- to może zabrzmi dziwnie ale praca naprawdę mnie uszczęśliwia.Wiadomo że nie zawsze jest ok ( zwłaszcza ostatnio) ale cieszę się że jest. Uwielbiam kontakt z ludźmi. lubię się rozwijać , podnosić swoje kwalifikacje ( w tej chwili jest to intensywna nauka języka holenderskiego) i nie wyobrażam sobie nic nie robić.


6.ŚWIĘTY SPOKÓJ- jak jestem w Pl to mam swój azyl w swoim pokoiku gdzie nikt mi nie przeszkadza, mam tam wszystko co jest mi do szczęścia potrzebne czyli książki, laptop i łóżko.Uwielbiam wieczory w swoim kącie z kubkiem dobrej herbaty, przy zapalonych świecach i z dobrą książką w ręku.


7.DOBRA HERBATA I KAWA - mój kolejny nałóg. Kocham najróżniejsze herbaty pod każdą postacią. Rano zawsze jest kawa, po pracy czerwona herbata a wieczorkiem jakaś z bogatej kolekcji. Ostatnio odkryłam herbatki w torebkach w kształcie ołówka. No i zrobiłam zapas wszystkich smaków jakie były. :)


8.MUZYKA- pod każdą postacią i wszędzie. Ne rozstaję się z mp4 a w domu zawsze gra radio albo muza z kompa.


9.ZAKUPY- i nie chodzi tu o zakupy dla siebie ( chociaż nie powiem że takowe też mnie rajcują) uwielbiam chodzić po sklepach ( zwłaszcza w Holandii) i szukać prezentów dla bliskich. Wyobrażam sobie wtedy ich radość. Zwłaszcz jeśli chodzi o Krasnala.


10.GOTOWANIE- tak bardzo to lubię ale nie zawsze mi się chce. Lubię poeksperymentować w kuchni a zwłaszcza jak wiem że zostanie to zjedzone ze smakiem, jak mogę się pochwalić przed innymi swoimi zdolnościami.


No i to by chyba było na tyle. To był chyba mój najdłuższy wpis. No do dalszej spowiedzi nominuję DOTKĘ19 ANAW i DIABLICĘ ( która niedługo tu zawita)

27 komentarzy:

  1. no to sie porobiło...dobrze, że mnie tutaj jeszcze nie ma, nie jestem narażona :D
    kasia-krk

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację...

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem uzależniona od herbaty na maksa :) ksiązki uwilabiam ale ja lubbi zapach starych książek a najbardziej z biblioteki :))))muzyka jest dla mnie ważna i z chcęcia bym zjadła to co ugotowałabys :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. na każdego przychodzi pora na wybranie swojej 10tki ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakos nie po polsku brzmi to ostatnie moje zdanie napisze tak : ze z chęcia zjem cokolwiek ugotujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. pod punktami 1, 3, 4, 7, 8, 9, 10 mogę się podpisać obiema rękami :PP

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez jestem milosnikiem wszelkich herbat:))

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi, też mam to zboczenie z wkładaniem nochala w książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, zwłaszcza ten święty spokój:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. eh szukam czy mnie ktos wytypuje i musze czekac cierpliwie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie punkty są super, poza tą pracą :P:P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  12. podziw za wpis!bardzo ciekawy,zwierzeniowy-podoba mi sie!!!:)w ten sposob mozna poznac Cie lepiej :)
    dzieki za rade rozwaze napewno!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. hyhy najpierw przeczytałam nagłówki i się strasznie zastanawiałam nad tym krasnalem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też moją uwagę krasnal przykuł;) Ogólnie bardzo ciekawie i super to napisałaś!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ech, szkoda mówić... co chwilę czekają na mnie niespodzianki - te negatywne, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie taka ilosc slodyczy to nic :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki, spokój i kawa - to też mam na liście:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale najlepesz jet to ze sa naprawde praktyczne !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wypociłam. :) Na początku było trudno ale potem stwierdziłam że jeszcze mogłoby być parę punktów. :) Nie myślałam że jest tyle uszczęśliwiających chwil. ;) Pisałam jednocześnie dla Ciebie i Skarbka. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę że dojdzie do nas Diablica. :)) Pozdrowienia dla niej. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana przepraszam za problem , ale z pewnych względów musiałam zmienić adres bloga, aktualny to: http://freezingswan.blogspot.com/
    Jak możesz to zmien sobie w obserwowanych blogach bo inaczej pokaze Ci się, że nie ma takiej strony.
    Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. w końcu różnimy się od siebie, to i co innego nam się podoba :: mnie się np. "5" nie podoba na jednej z moich przyjaciółek-zupełnie inaczej pachnie

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe jakby zrobic statystyki, co sie u nas najczesciej powtarza w 10-tkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przeczytałam post niżej. Możesz dać mu swoje zdjęcie i poprosić, żeby przykleił na kartce z bloku technicznego, albo tekturce i ozdobić je. Wycinanki malowanie itp. powstanie ramka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A widzisz - było nie narzekać;)
    Wypocznij i wyśpij się porządnie:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Święty spokój to jest to;)

    OdpowiedzUsuń