sobota, 22 maja 2010

czerwcowe Glamour

jak zwykle bogatsze niż polskie ale cena też troszkę wyższa no ale ponad 200 stron


sporo ciekawych artykułów , dodatek z modnymi???? okularami których ceny wahają się od 115 do 240 euro! No i coś co mi wpadło w oko
strasznie podoba mi się ta sukienka.

Siedzę sama w domciu. popijam sobie heńka i zastanawiam się nad swoim życiem. Chyba łapię doła. Za dużo ostatnio rozmyślam . To chyba urodzinowy nastrój mi się udzielił. Siedzę w Nl już 3 lata , które strasznie przeleciały mi przez palce bo poza kasą nic wielkiego nie zwojowałam. Nadal jestem sama , nie mam przyjaciół , sobotnie wieczory spędzam przed laptopem i telewizorem z piwem w ręku. Czy tak ma już być do końca moich dni?? Jedyna rzecz która wpływa na mnie pozytywnie to to że jest Krasnal. Uwielbiam z nim rozmawiać i robić mu niespodzianki. No i strasznie żałuję że jestem tak daleko od niego. Jak ja za tym szkrabem tęsknię.....

Oglądałam Wiadomości i jestem w szoku odnośnie tego co się dzieje w PL . normalnie tragedia.
W Holandii też jest duże zagrożenie powodziowe ( część kraju położona jest pod poziomem morza ) ale oni są zabezpieczeni. Wszędzie wały, dużo tam i rowów. Ale na szczęscie pogoda dopisuje. Jest słonecznie i cieplutko.
Pozdrawiam i całuję :*

20 komentarzy:

  1. świetna sukienka :) a okulary straszne! no choć może jeszcze te pierwsze od góry po lewej ujdą w tłumie... pewnie ciężko się zaklimatyzować w nowym kraju co? bądź dobrej myśli może uda Ci się poznać kogoś ciekawego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ups, przepraszam, drugie od góry. nie zauważyłam tych nad tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez do końca nie mogę się odnaleźć w UK niestety i co do glamoura mam podobne spostrzeżenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. głównie korzystam z ebaya ale tam nie kupie polskich rzeczy wiec na ogol jak ktos jest w Pl to mi przywozi ale tu mnie podkusilo kupic z apteki internetowej przesylka doszla po miesiacu wiec juz dziekuje:)tak jestem tu z rodzina

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham SJP więc i sukienka mi się podoba:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, też ostatnio za dużo myślę o sobie. Ale najważniejsze, to nie poddawać się i wierzyć, że będzie dobrze. Podjęłaś odważną decyzję - wyjechałaś z kraju. Zobaczysz, wszystko się ułoży, głowa do góry. Fajna Babeczka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spraw sobie takiego krasnala na własność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz lekko, kochana, tak źle, tak też niedobrze:/ Szkoda, że nie masz tam przyjaciół, na pewno byłoby Ci łatwiej, lżej:* Ale masz nas, to taki maleńki promyczek w tej samotności, nie?

    Jestem wściekła na naszą cholerną pocztę, tak dawno wysłałam Ci urodzinową kartkę i nic, dupa blada:/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mimo,ze jestem w pl to tez jestem w szoku co sie na poludniu dzieje. u mnie bardzo malo deszczu!

    OdpowiedzUsuń
  10. niedługo poznasz kogos i bedziesz szczesliwa...
    napisze krociotkiego maila

    OdpowiedzUsuń
  11. O, to fajnie, czyli w sumie nie jest aż tak źle:)

    Na holenderski, bo mnie baba na poczcie zapewniała, że idzie max 10 dni:/ Czyli jest szansa, że jeszcze dojdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i nasze glamour mogłoby się postarać o lepszą zawartość. Od kilku numerów nie kupuję niestety.
    Noo tragedia to co się dzieje u nas :/

    OdpowiedzUsuń
  13. oj straszne jest to co się dzieje, i ciagle pada:/

    OdpowiedzUsuń
  14. o! nawet właśnie zagrzmiało i mama krzyczy zeby kompa gasić:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam jazdę na kieckę. Taką złotą z H&M. A w naszym Glaour - znowu temat, w jakim stroju kąpielowym będziesz wyglądała najlepiej. Co roku to samo...;/ powódź to istny dramat.

    OdpowiedzUsuń
  16. No fakt, nie było najgorzej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no niestety sporo tego. ja chyba z 3 dni siedziałam i szukałam. moim zdaniem warte uwagi są takie autka z pilotem do sterowania dla rodziców. zawsze to można panować nad autem. no i autka są o tyle lepsze niż motorki, że nie są aż takie wywrotne.

    OdpowiedzUsuń
  18. te różowe okulary mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Asia, co się dzieje? Nie odzywasz się od kilku dni:***

    OdpowiedzUsuń