sobota, 8 maja 2010

ale chandra :))

http://www.youtube.com/watch?v=KAsClx87DaM

na szczęście to tylko nasz roboczy tytuł tej piosenki, przy której bardzo fajnie nam się pracuje :)
a na zdj szybkie ciacho z jabłkami

 A co u mnie... Kuruję się . Dostałam antybiotyk i mam oszczędzać gardło.Na zwolnienie nie poszłam. Ale muszę się do przyszłej soboty wykurować :) Może to być trudne bo w poniedziałek mamy znowu świeżą dostawe ludzi i będzie sajgon. Ale pomału zaczynam podchodzić do tego wszystkiego z dystansem. Co prawda dzisiaj z lekka mnie znowu wkurzyli ale wykład od razu dostali.
Czuję się jakbym pracowała w domu starców tego coś strzyka w plecach, ta jest chora i nie ma siły jeszcze inny jest wycieńczony i nie mogą przez to nic nosić ani się przemęczać. Czyli wyszło na to że mając 2 facetów na lini ja muszę nosić palety i skrzynki bo oni nie mogą. Zjebałam ich dzisiaj i mówię że ja też nie jestem ze stali, mam problemy z kolanem i kręgosłupem ale przyjechałam tu żeby pracować a nie się nad sobą użalać. Na to nadszedł R i też dodał coś od siebie tak więc od poniedziałku nie  biorę się za żadne palety ani skrzynki. :)
Byłam za to na zakupach i kupiłam te oto japonki za całe 5 euro ( są strasznie wygodne ) i chyba kupię jeszcze srebrne. No i skusiłam się na Glama ale jeszcze do niego nie zajrzałam.
Upiekłam ciasto. chatę mam częściowo wolną . Młodzi pojechali na imprezę a ja zostałam z "koleżanką " na szczeście nie wchodzimy sobie w drogę.
A oto Krasnal mądrala :) Kocham tego szkraba. Rozmawiałam wczoraj z siostrą i opowiadała mi jak to poszła z nim do sklepu zoologicznego po pokarm dla rybek . Jak zobaczył świnkę morską to się pyta "  mama a co to jest za zwierzę" a Kaśka mu odpowiada że świnka morska na to on z powagą w głosie "Ale dlaczego ona nie ma wody?" I co mu odpowiedzieć? hahaha

No i mam jeszcze do Was prośbę poszukuję sprawdzonego prostego i szybkiego przepisu na krem do tortu!

21 komentarzy:

  1. A już Cię chciałam pocieszać, hehe. Zdrowiej kochana!
    No pytanie zadał w deche!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm, co do tortu to robię krem z torebki... A jak nie to ubijam śmietanę i dodaję zagęstnik i jest pyszne :) Sama chętnie poczekam na jakieś odpowiedzi u Ciebie w tym temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też daję śmietanę 36 lub 38%, ostatnio dodałam śmietanfix....ale zazwyczaj daje galaretkę o smaku cytrynowym (trochę łamie słodycz), bo dodaje szklanke cukru pudru i tyle :-) czasami troche kawy jeśli robię taki Cappucino :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech ... to dalszy ciąg tamtej jeszcze choroby?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupuję albo z łaciatego śmietankę do deserów do ubijania albo z gostynia 38% ale z 30ki też powinno wyjść, raz ubijałam 18tkę i było :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie, skoro morska powinna mieć wodę:P mały ma rację:D

    OdpowiedzUsuń
  7. noo zrób tam z nimi porzadek i nie dźwigaj tych cieżarów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej, Kochana :** I nie martw się tak, dobrze, że R jest po Twojej stronie :)
    Dzieciaki to mają super pomysły i pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuruj się, twardzielko:***
    Całkiem sensowne pytanie zadał krasnal, ciekawe, co by na nie odpowiedzieli pracownicy sklepu:)
    Do tortów to ja niezdolna, jak mi się tam w zamierzchłych czasach kiedyś chciało, to robiłam tak jak poprzedniczki - krem z torebki albo śmietana z zagęstnikiem:)
    Moja szwagierka robiła kiedyś coś takiego - budyń+masło+drobno pokrojony ananas, ale nie wiem, w jakich proporcjach i czy czegoś nie pominęłam. Jeśli będę miała okazję, to ją podpytam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dziwi mnie że tak Go kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ciastko z jabłkami:)
    Faktycznie fajne pytanie zadał siostrze:)
    Zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  12. tak, w końcu gaga jestem, więc muszę tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dopuszczam myśli że może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buhaha bystre dziecko, morska to w wodzie:) Oszczędzaj się tam i nie noś palet!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Całą saszetkę rozpuszczam w szklance wody :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie rozumiem dlaczego:P to bardzo poważne pytanie:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie bardzo lekki filmik

    OdpowiedzUsuń
  18. niedobrze ze ta robota tak cie stresuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzabciu,co u Ciebie?chandra zazegnana?:*

    OdpowiedzUsuń
  20. I jak ze zdrowiem, lepiej?

    OdpowiedzUsuń