czwartek, 20 maja 2010

vrij drukke dag

Czyli wolny pracowity dzień :)
Jak ten jełop wstałam o 7 mogąc spokojnie pospać dłużej , ale po co :) Od samego rana wstawiłam pralkę , posprzątałam w chacie ugotowałam obiad , zrobiłam ciasto i poszłam do miasteczka na spacer. A teraz siedzę na dupie i się nudzę. Strzeliłam kilka fotek mojej chatce i chce je Wam pokazać 
oto domek z zewnątrz

tutaj widzimy salon. po prawej kawałek kuchni a po prawej cd kuchni :))









widok od strony schodów czyli nasza megawygodna sofa i mniej wygodna ława. Obiadu raczej nie da się tu zjeść :)








a to jest najlepsze . Ciekawe kto wymyślił te schody? Pokonuję je kilka razy dziennie i jeszcze nie udało mi się z nich spaść.

16 komentarzy:

  1. Wow, fajna chatka :)
    Zakup obiektywu - niezła inwestycja, moje zakupy to zazwyczaj pierdoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny domek:) Ale w stanie wskazującym to ja bym z tych schodów zleciała z hukiem na pysk, na pewno;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę takich schodów!!! Mój kumpel miał takie w domu w górach, gdzie jeździliśmy na sylwestry, koszmar!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja jestem łamaga i ciamajda;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te skody to dla mnie trauma, miał ktoś takie u mnie z rodziny co schodek to ja potknięcie i w piszczel

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe schody czadowe :D po prostu musisz pamiętać, że zaczynasz wchodzić na nie lewą nogą, nie odwrotnie ;P
    Domek super, wynajmujecie same czy przez szefa jakoś?;> A ławę trzeba wyższą sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie... Zawsze miałam stracha, że zlecę w tych schodów, a oczywiście rzadko bywaliśmy tam trzeźwi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ej, ja teżdzisiaj wolne a wstałam jak zwykle, co dziennie rano, po 6.oo :) co za głupota, nie? heh ...

    OdpowiedzUsuń
  9. te schody to BARDZO głupi wynalazek! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko te schody są przerażające! ale reszta chatki spoko

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny dom :) ale te schody to straszne są!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne to Wasze mieszkanko,ale schody to są naprawdę "ciekawe":/

    OdpowiedzUsuń
  13. jasne, że można :) na allegro jest pełno autek. http://allegro.pl/item1049391898_rewelacyjne_ferrari_430_z_mp3_i_pilotem.html
    to jest link do tego autka, które my kupiliśmy. i od tego samego sprzedawcy. są też tańsze i droższe. to jest dobre, bo jest też pilot dla rodziców. czyli my możemy sterować.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna chatka,schody zajebiste:D

    OdpowiedzUsuń