środa, 7 kwietnia 2010

co u mnie?


W zasadzie to nic nowego. Święta przeleciały szybciutko. Dobrze że mamy dostęp do samochodu bo cały weekend siedzielibyśmy w domu a tak w niedzielę wybraliśmy się do Den Haag gdzie nas strasznie wywiało ( ale wiatr nie przeszkodził w w drapaniu się na wieżę widokową- patrz zdjęcie i nie zwracać uwagi na fryzurę :)). Poniedziałek leniwy ale spacerek zaliczony i nowe buty przetestowane- bardzo wygodne.

No a od wczoraj praca... czyli uzeranie się z pokemonami do których nie dociera że na tacce ma być max 7 pomidorów i muszą pakować po 8. Ja wiem że to brzmi śmiesznie bo mi by było wszystko jedno czy jest 7 czy 8 szt zwłaszcza że waga jest taka sama ale tak sobie życzą Angole i tak ma być.

Pogoda za to nastraja mega pozytywnie bo jest cieplutko i słonecznie i już rano tak fajnie ptaszki śpiewają no i w ogóle robi się zielono...

22 komentarze:

  1. hehe moze te pokemony liczyc nie umieją ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieplutko... No to zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może pokemony w końcu się nauczą ;) trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może pokemonom trza to jakoś obrazkowo przedstawić, coby pojęły?

    OdpowiedzUsuń
  5. no pogoda mnie też nastraja super pozytywnie ...

    smyram

    OdpowiedzUsuń
  6. no to najważniejsze że już wiosna to ich samopoczucie lepsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziękuję jeszcze. ;) To pokemony a angole jeszcze lepsi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiosna!!!!!
    czy tak trudno zrozumieć,ze 7 to nie 8.....?faktycznie,pokemony....współczuję ci z nimi pracować,moze się nauczą....?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzuć pokemony do pokeballa, to może zrozumieją :D A teraz będzie news życia :D Ania polubiła bieganie i teraz biega codziennie :D I nawet na wadze coraz to mniej :) Buziaki, chyba Ty mnie tak zmobilizowałaś ;) :**

    OdpowiedzUsuń
  10. miał być film, ale się nei wyświetlał, musiałam usunąć post. dodam potem na youtube i wrzucę na blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też dzisiaj śliczna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będziesz, będziesz:) Siły na imprezę należy mieć zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś supervisor czy jakoś tak:)??

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie tez pogoda jest super, troche dzisiaj zachmurzone... ale jak mnie nie bedzie ma byc do 20 stopni... a w Polsce max. polowa i padac:(( nie wiem co sie dzieje rzabciu jestem rozdrazniona, wkurza mnie wszystko, sasiadka, film, ludzie i tak dalej....

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię Tiesto! to fajna imprezka wam się szykuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ty jesteś ciotka z zagranicy:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. może nie umieją liczyć ;))))

    OdpowiedzUsuń
  18. u nas znowu pogorszenie pogody i tak ponoć ma być przez weekend:/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń