niedziela, 21 listopada 2010

niedziela...

Bardzo słoneczna, aż zachęca do spaceru. Wypadałoby chociażby ze względu na wybory chociaż szczerze mówiąc nie chce mi się. Zresztą wiadomo że prezydentem będzie ten sam co jest od kilku lat. Nie ma chyba w Polsce takiego miasta gdzie kandydat miałby takie poparcie jak u nas ( ok 80%).


Jak na razie to intensywnie przerabiam testy, które jakoś mi nie idą ale jak mus to mus. :)

No i oczywiście szaleję na allegro  kupując i sprzedając.
ostatnie zakupy :

głośniki do laptopa lub mp3











słuchawki do mp3.
a sprzedaję głównie książki , które zalegają mi na półkach.

Odebrałam już moje nowe okularki. Jak zrobię fotkę to wrzucę na bloga.


A i taka mała propozycja dla dziewczyn z Trójmiasta 
może by tak zorganizować małe spotkanko?
Co Wy na to?
Rzuciłam hasłem na FB ale odzew był praktycznie zerowy więc może tutaj się uda. Czekam na propozycje :)

19 komentarzy:

  1. Witam niedzielnie:*
    Asiu, widziałam na nk, że sprzedajesz książkę "Kapłan", właśnie ją wypożyczyłam z biblioteki - fajna jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie wszystko działa, np. nie mogę przelać zdjęć, coś tam trza zainstalować jeszcze, ale sama się za to wolę nie zabierać, czekam, aż małż będzie miał chwilkę czasu. Mam jednak nadzieję, że lapek jeszcze trochę pociągnie;)
    Miłej niedzieli:*

    OdpowiedzUsuń
  3. spokojnie, powoli wszystko Ci wpadnie do głowy, że sama nie będziesz wiedziała kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda,ze nie w tamtym tygodniu bo bym przyszla:( a teraz to troche niebardzo...szkoda;(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie póki co kiepsko z czasem. Słabo widzę możliwość spotkania przed świętami ale różnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja aktualnie skupiam się na mgr, wiec na razie na nic się nie umawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 80%poparcia mówisz?a u nas wójt jest juz 20 lat!!!!wciaz ten sam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to sa te słuchawki creative ep 630 czy jakoś tak? Chciałam je kupić, ale cena na all była podejrzanie niska i zrezygnowałam, bo podobno jest mnóstwo podróbek

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzieżby, jak nie u tego złego kusiciela, czyli na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa, tanie były jak barszcz - zawieszki po złotówce, a komplet (czyli dwa sznurki) też po złotówce. Te sznurkowe bransoletki prosto zrobić, ale kupiłam, żeby mieć "wzór":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie ten sznurek właśnie tak wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomalutku i dasz radę, wszystko tylko na początku wyglada tak niesmacznie, dobrze jest rozwiązywać testy z książeczki i te z CD, ale nie jako egzamin po 18 pyt, tylko tak kategoriami tłuc jedno za drugim aż do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rzeczy zakupiłaś :) a testy trzeba przemaglowac wiele razy, a później pójdzie już z górki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. byłaś z Krasnalem w Tesco?ciekawa jestem,co tam fajnego maja,mi jakoś Tesco nie po drodze,a szkoda,bo zawsze coś ciuchowego fajnego tam trafie:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie testy przerabiasz?? Miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To trzymam kciuki za pierwsze jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paszteciki zrobione z gotowego ciasta francuskiego. Ciasto rozwijamy, tniemy na prostokąty, połowę z nich nacinamy. Na tych całych układamy ser, szynkę, podsmażone i przyprawione warzywa z patelni. Kładziemy na górę nacięty prostokąt, sklejamy i smarujemy roztrzepanym jajkiem. Pieczemy ok. 20 minut w 200 stopniach :)

    Paluszki podobnie, z tym, że ciasto kroimy na wąskie paski, smarujemy jajkiem i posypujemy czym tylko dusza zapragnie :) Można też zrobić w wersji na słodko :)

    Smacznego :***

    OdpowiedzUsuń
  18. musimy zrobić to prwko musimy i koniec!!!!!

    OdpowiedzUsuń