wtorek, 9 listopada 2010

po fryzjerze

Oto fotki. szału nie ma bo robione na szybko ale chyba oddają efekt.

Nie zwracajcie uwagi na ścianę za mną. Pozostałość po Krasnalu  nabiera "mocy urzędowej " żeby zrobić remont. Zawsze jednak coś ważniejszego wypadnie.

Dzisiejsze wykłady lajtowe bo z ratownikiem medycznym i  fantomem. Czyli było wesoło i krócej. No i dzisiaj byłam grzeczna :)

Jutro planuję wypad na browarka z dziewczynami których nie widziałam dobrych kilka lat. Czyli zapowiada się wieczór wspomnień.


Oglądałam dzisiaj w Reserved fajne koszulki min z Flinstonami . Tak się zastanawiam czy sobie nie kupić. Jeszcze jutro się im przyjrzę.

29 komentarzy:

  1. ale jasne :) a mi sie wydawało,ze Ty ciemne masz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo podobny styl fryzur do mojej przyjaciółki :) Chciałabym kiedyś krótkie włosy ale raczej z moimi gęstymi, falowanymi włosami to nierealne :D Jestem na etapie zapuszczania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super!b. nowoczesnie!podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  4. taka na czasie:) miałam mieć coś podobnego ale jednak chyba nie jestem na tyle odważna i została moja odwieczna:/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ściana ma swój klinat hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odważna, ładnie :) mi by zaraz się pofalowały włosy i nic z tej fryzurki by nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a co tu tak ciemno??
    ale odważna fryzura!!!!prostujesz czy masz naturalnie proste?
    wow,zajęcia z ratownikiem;)podobały Ci się?prowadziłam kiedyś takie zajęcia na kursie na prawko...dawno temu....
    czapki nadal nie mam,nie ma jej już chyba w zadnych hm;)jak znajdziesz to poproszę,rozmiar 86cm
    a jakie zakupy planujesz...?

    OdpowiedzUsuń
  8. a nosisz soczewki,czy tylko okulary...?ja okulary nosze sporadycznie,na co dzień soczewki wolę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważna fryzura:)
    Miłego dnia z koleżankami:)
    I proszę już nie bałamucić żadnych fantomów;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spróbuj sie przełamać,zakładanie jest proste,zdejmowanie to juz w ogóle,a komfort noszenia nie da się nawet porównać z okularami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. popieram przedmówczynie odważna fryzurka :) ale fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dosyć odważnie, można rzec ;)
    a ściana rzeczywiście dość twórcza, może krasnal będzie malarzem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zastanawiałam czy nosiłabym koszulkę z BH90210 :D ze starą ekipą, oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna fryzurka,sciana tez fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezent z rossmana jest bardzo fajny :)
    była tam próbka szamponu z garniera z aloesem, to sobie wzięłam:) próbka męskiego szamponu clear, woda po goleniu, antyperspirant, zapach mexx lub bruno banani oczywiście męskie, żel pod prysznic axe i 1 prezerwatywa z unimila :)

    OdpowiedzUsuń
  16. odważna..ale pasuje Ci ;) ja mam jutro drugie zajęcia..

    OdpowiedzUsuń
  17. to masz fajnie..ja właśnie uświadomiłam sobie, że przy dwóch 1,5 godz. spotkaniach tygodniowo będę się bawić z tą teorią ze dwa miesiące..ale może to i dobrze,bo jak na razie robię sobie testy z teorii to wychodzi mi w nich 5-6 błędów co w sumie jak na to,że miałam dopiero tylko jedno spotkanie nie jest złym wynikiem..sporo jest pytań podchwytliwych więc trzeba nad tym siąść więć czas się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. `podoba mi się tutaj ;]]
    wpadnij do mnie i zostaw po sobie ślad ;]]
    dodaj do obserwatorów jak chcesz ;pp
    pozdrawiam, Poppy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. No odważnie ale ciekawie za to. :) Spokój każdemu potrzebny. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję i dziękuję, a w koszulkach z Flinstonami jestem zakochana, wkręciły mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu i jak tam wieczór z koleżankami?
    A kurs? Już nawet nie pytam o instruktora;ppp

    OdpowiedzUsuń
  22. pewnie dentysta tez stał w korku!!!
    nigdzie już nie ma tych czapek:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Wybacz, ale strasznie się oszpeciłaś, masz za rzadkie włosy i niezbyt hmmm odpowiedni kształt twarzy... Ale odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mi sie ta fryzura podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń