wtorek, 23 listopada 2010

no to jazda...!!!

Tak jest. Jutro zaczynam część praktyczną kursu i chyba mam lekkiego stresa. Wiem że powinnam podejść do tego na luzie ale jakoś nie mogę. Zobaczymy co będzie jutro :). A w ogóle to dzisiaj się dowiedziałam że kumpel ma do sprzedania Renault Megane w okazyjnej cenie i chodzi mi to strasznie po głowie, zwłaszcza że mój ojciec ma prawko i póki co on mógłby nim śmigać. Hm....

Wybrałam się dzisiaj na zakupy do Pepco i zakupiłam takie oto kapciochy za 12,99
w naturze mają żywszy kolor :)
A od szwagra dostałam taki oto kalendarz
niestety pozostałej zawartości pakunku mi nie dał ( to browarków) ale dobre i to :)))

A na koniec fotki moich nowych okularków i ja z głupią miną :)





P.S dziękuję Wam bardzo za miłe słowa otuchy pod poprzednim postem. Czuję się podbudowana :**

26 komentarzy:

  1. Kochana napisz mi od razu jak było!!!!trzymam kciuki :*******************

    OdpowiedzUsuń
  2. to 3mam kciuki za pierwsza jazde :) don't worry!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po pół roku przerwy dziś 4h jeździłam... Bałam się, że dużo zapomniałam, ale nie było tak źle. Nawet instruktorka tak powiedziała. Tylko czuć było brak pewności :) No i nie dziwię się, że było czuć bo ja się nie czułam pewnie... w czwartek mam się dowiedzieć kiedy mam kolejny egzamin... brrr

    OdpowiedzUsuń
  4. nie martw się :) strach większy niż to warte. powoli Ci wszystko pokażą, wytłumaczą :) no i to , co mnie podbudowywało. instruktorzy mają swoje pedały, więc jak coś to zareagują :) i nie martw się, jak coś nie wyjdzie. uczysz się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pzrezywaj tego tak zobaczysz ze bedzie ekstra.
    Jesi chodzi o renaulty to sa bardzo drogie w eksploatacji czesci kosztuja masakrycznie duzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy się sra przed pierwszą jazdą, jeszcze trochę i będziesz się z tego smiać:) widziałam reklamy pepcko w gazetach ale jeszcze nie spotkałam się z takim sklepem:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, będzie dobrze:*
    I wcale nie masz głupiej miny:)
    A kochany szwagier choć jednego browca mógł odpalić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stresuj się, to sama przyjemność. Z egzaminem już trochę gorzej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie ok, nie stresuj się! :) jazda samochodem to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się stresowałam przed pierwszą jazdą,ale będzie dobrze:)
    Trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ano ma, 4 zęby, a te na górze duże, więc najbardziej je widać:)))
    Super okulary, bardzo Ci pasują.
    Gdzie tu jest Pepco??
    Powodzenia na tych jazdach, ja nie wiem, co wy z Magdą taką panikę siejecie?
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa, o spotkaniu Trojmiejskim juz pisalam nie raz. Moze sie w koncu zbierzemy, ale z tego co widzę, to Brown nie moze, Olcia pewnie też, Anna przypuszczam zabiegana, to pewnie zostajemy my i Asiorf;)
    Ale trzeba drążyć temat!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyglądasz w okularkach :) duża masz wadę?
    łatwo pisać, ale nie stresuj się! choc wiem że i ja bym się stresowała ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. no to zero stresów jutro!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. dasz rade!z kazda lekcja bedzie coraz latwiej.pamietam moja pierwsza jazde-od razu miasto!szok!myslalam ze zaczyna sie od placu a tu bum!nie bylo okropnie,pozniej aby czekalam kiedy znow siade za kolko...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poradzisz sobie, na pewno:* Będzie z Tobą instruktor i nie dopuści do żadnej "wpadki". A tak w ogóle - fajnego masz instruktora?

    Sypnęło, niestety:/ Choć na szczęście krótko, ale za to dość intensywnie:/

    OdpowiedzUsuń
  17. To dobrze:) A kiedy znów jeździsz, jutro? I plac czy już ulica będzie?

    OdpowiedzUsuń
  18. spokojnie na pewno będzie ok, jazda jest fajna :) super okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. starsznie sie ciesze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moze i mi sie uda ruszyc :)))))) trzymam kciuki za Ciebie !!!!! dasz rade :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i jak tam? już po pierwszych jazdach czy jeszcze przed? :)
    też mi się wydaje, że lepiej iść zimą, ale wtedy o tym nie myślałam. jakoś się nauczę, prędzej czy później i tak będę musiała ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też strasznie panikowałam za pierwszym razem, tyle że mnie od razu na miasto wygonił ;) na koniec byłam cała mokra z tego stresu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. no to malutka wada... ja mam okulary 0,5 (dwa oka ;)), ale ostatnio lekarka wybadała mi większą wadę, którą zresztą czuję i podobno mam juz 0,75... po nowym roku będę musiała wymienic okulary.

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak się czujesz za kierownicą?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze miałam spontany, więc fajnie dla odmiany coś zaplanować.

    OdpowiedzUsuń