poniedziałek, 8 listopada 2010

po pierwszych wykładach

troszkę "rozbroiłam " towarzystwo ale też rozluźniłam atmosferę ale zacznę od początku

Wiadomo na początku wszyscy tacy sztywni itp. Ja zapomniałam wyłączyć telefon a że jako dzwonek mam ustawiony dźwięk przelewanej wody tak więc ciekawie to brzmiało jak  zadzwonił. Janek (nasz instruktor) mówi o woda się wylała a ja odpowiadam że nie to tylko tel i juz go wyłączam. Sorki. Nie minęło parę minut a wyciągam z torebki butelkę wody mineralnej ( zawsze mam przy sobie) i jak ją otworzyłam to zrobiłam małą fontannę a na to Janek : a nie mówiłem że woda się wylała i oczywiście grupa w śmiech.  No co... rozluźniłam trochę atmosferę....
A jutro mamy zajęcia z ratownikiem medycznym mam nadzieję że nic nie narozrabiam....


A wczoraj mi się fartnęło w DDTVN wygrałam bilety do kina na Skrzydlate świne i płytę Elektrycznych Gitar. Do kina nie chciało mi się iść to sprezentowałam bratu ( zagorzały kibic więc to trochę jego klimaty ) .

A jutro rano wybieram się do fryzjera.

A oto część ostatnich allegrowych zakupów
i holenderskie owieczki :)

11 komentarzy:

  1. przynajmniej wesoło było ;)
    a co bedziesz u fryzjera robic? ja sie chyba za tydzien wybiore...

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, przynajmniej było wesoło :) ja w przyszłym tygodniu zawitam do mojej szkoły... bo trza się w końcu wziąć za to prawko :/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez telefon podczas zajęć zadzwonił,akurat robiliśmy "skrzyżowania",wszyscy byli skupieni więc chyba nawet nie bardzo się zorientowali,że coś dzwoni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu bedzie się woda lała, byle nie czerwona;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wykładach nie byłam ani razu :PPP Nie chciało mi się. Uczyłam się (trochę) sama :)))
    Ale Ci się trafiło w tym DDTV :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, zapach był boski ;)
    Ale miałaś szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej:)
    Mam nadzieję, że cały kurs pójdzie Ci tak na luzie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe :)
    i co scinamy?czy malujemy?licze na zdjatko nowej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem ciekawa tego filmu. Jak bratu sie podobał?

    OdpowiedzUsuń
  10. To gratuluję tej wygranej:)
    A co u fryzjera będziesz robić??

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, no to Ci się udało z tą wodą :D

    OdpowiedzUsuń