piątek, 5 listopada 2010

no i zapisałam się na prawko.

Tak więc teraz przez najbliższe dni te oto materiały będą spędzać mi sen z powiek

no ale odwrotu nie ma. Postanowiłam że chociaż spróbuję. Wykłady zaczynam w poniedziałek. Mam codziennie oprócz piątków i weekendów po 3 godziny. Czyli w 2 tyg mam teorię zrobioną. A potem to już tylko zostaną mi jazdy i mam nadzieję że w tym roku jeszcze przystąpię do egzaminu. Zwłaszcza że zajęcia praktyczne będę miała w godz 9-15.

A poza tym odpoczywam, wydaję pieniądze na allegro. Pomału myślę o prezentach  świątecznych.

Pozdrawiam

23 komentarze:

  1. powodzenia:) ja sie nie nadaje za kierownice,za nerwowa jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :) prawko fajna rzecz :D

    ja też wydaje kase na allegro calą masę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. super! prawko jest niezbędne w dzisiejszym świecie! :)) Zobaczysz, pójdzie Ci gładko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny taki przyspieszony kurs. Tylko warunkiem jest posiadanie czasu wolnego. Powodzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymać będę za Ciebie kciuki!! Próbowałam dwa razy, nie wyszło :) Nie umiem przenieść teorii w praktykę :) Strasznie panikuję za kierownicą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dasz rade , na poczatku sa nerwy a potem juz tylko frajda:D zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  7. no to teraz nie pozostaje ci nic innego jak tylko pilna nauka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dasz rade!najwarzniejsze to nie denerwowac sie!

    OdpowiedzUsuń
  9. to dłuzej teraz w polsce zostajesz?
    nie wracasz juz w tym roku do holandii?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, już dziś lepiej się czuję :)
    Kurs fajna sprawa, no i się przydaje. Ja 3 lata temu się zapisałam, koleżanka mnie zmusiła. Strasznie nie chciałam i się bałam, a teraz jej dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No to życzę powodzenia. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia z tym prawkiem! najtrudniejsze są początki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i super :))) a co do herbatki to ja nie lubię zielonej dopiero się do niej przymuszam żeby polubić więc napiszę tak....jak na zieloną to jeszcze piję i nie wylałam więc nie jest źle :P

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo czerwoną właśnie też muszę sobie kupić :)) ona chyba odchudzająca jest prawda ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia:***
    Ja z prawkiem mam tak, jak czarna ania;)

    Asiu, zajrzyj do Biedronki - widziałam tam kalendarze adwentowe ze Spidermanem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. trzymam kciuki, bo nigdy nie wiadomo kiedy moze się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to szybki masz ten kurs,ja zaczynam dzisiaj o 15..będę miała 2 spotkania po 1,5 godz.w tygodniu..czyli w około miesiąc zrobię teorie a potem mam nadzieje,że w miarę szybko jazdy..

    OdpowiedzUsuń