poniedziałek, 1 listopada 2010

nareszcie odpoczynek

Jak najbardziej zasłuzony. Zapowiadają się 2 miesiące w domciu czyli błogie lenistwo :)

Podróż miałam strasznie długą i męczącą. To przez te korki na drogach. Z Kołbaskowa do Gdyni jechałam 8 godzin ( ok 400 km) totalna porażka. Ale najważniejsze że pierwsza noc w moim wyrku minęła i pomału dochodzę do siebie:)

Krasnal już wczoraj na mnie czekał. Bardzo zadowolony z prezentów
to właśnie część tych prezentów :) oprócz tego jeszcze nawiozłam sporo słodyczy ale to akurat normalka. Nie potrafię przyjechać z pustymi rękoma.

Urlop już mam częściowo zaplanowany. Od przyszłego tygodnia zaczynam kurs na prawko. Zobaczymy jak mi pójdzie bo nie mam zielonego pojęcia o prowadzeniu samochodu.
Oprócz tego muszę jeszcze odwiedzić kilku lekarzy i pdewnie znając życie ten urlop minie bardzo szybko.

No i oczywiście muszę nadrobić zaległości książkowe ( w kupowaniu i czytaniu)

Póki co zmykam chyba jeszcze do wyrka chociaż pewnie już nie usnę.

Miłego dnia!!!

20 komentarzy:

  1. No no, pracowicie! Powodzenia na kursie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zaczynam i chyba tez od następnego tygodnia..jutro idę się dowiedzieć co i jak..no i zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to myślę, że czas znajdziemy i kilka nas się uzbiera;)
    Pozdr. Wypoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. a to troszkę odpoczniesz w końcu:) udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego odpoczynku ;) kurs nie jest straszny, też się na początku bałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa miesiące:) Super - to i na święta będziesz z rodziną i wypoczniesz solidnie i pewnie zdążysz wykupić cały Matras i pół Empiku:)))
    Powodzenia na kursie:*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbliża się okres świąteczny - na pewno będą ciekawe rzeczy:))) W "moim" Matrasie wciąż trwa jakaś obniżka, ale on mały i już dawno z przecenionych książek zostały jakieś resztki:/

    OdpowiedzUsuń
  8. to wypoczywaj i nadrabiaj wszelkie zaległości :) Super prezenty krasnal dostał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o prawko? powodzenia życzę :) to idziesz na przyspieszony kurs?
    Odpoczywaj, wyleguj się ile wlezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, na spidzie wszystko. Ciekawa jestem jak Ci pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój instruktor zawsze mówił,że lepiej się uczy takie osoby,które jeszcze nigdy nie jeździły samochodem i nie mają o tym pojęcia,więc na pewno dasz sobie radę:)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. a roznie:) ale coraz ciezej i szybciej sie mecze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że Spiderman rządzi :)))
    O tak, podróż przez Polskę to zawsze udręka. A przez Europę śmiga się bez większych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajne, zawsze chciałam mieć coś bajkowego:))

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to urlop szybko mija.ja jade na 3 tyg. pewnie strzeli mi jak blyskawica!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też je lubię, pewnie dlatego, że w towarzystwie koleżanek z "młodych lat" czuję się tak, jakby młodość znów na chwilkę wróciła;)
    Teraz będziesz w Pl dość długo, może też uskutecznisz jakieś spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty super!!!:) Całe szczęście już po tym święcie, jeszcze troche i bym zwariowała:)
    Kurs na prawko fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. no to powodzenia stesknilam sie za toba prezenty cudowne

    OdpowiedzUsuń