wtorek, 16 listopada 2010

wygrana, torebka i prawko...

Czyli uroki dnia dzisiejszego. :)
Przyszła moja wygrana z TVN
ale chyba ją wrzucę na allegro. Jakoś nie mój klimat. Chyba że któraś z Was chce to dajcie znać. Sprzedam taniej niż w sklepie ( 20 zeta).
 A to druga przesyłka dnia dzisiejszego czyli prezent świąteczny dla mojej mamy zamówiony na e torebka. Strasznie mi się podoba i nie wiem czy sobie też nie zamówię takiej. Jest fajna bo bardzo pojemna i ma długi pasek.

Prawko coraz bardziej mnie przeraża . Im więcej umiem tym mam większe obawy i wątpliwości czy sobie poradzę. A za tydzień zaczynam jazdy. Wtedy dopiero będę miała stresa :)

A tak poza tym zamówiłam sobie rolety do pokoju i nadrabiam zaległości gazetowe.
Byłam dzisiaj u dentysty i mam na jakiś czas spokój. Wszystkie ząbki zrobione. Powinnam jeszcze tylko wstawić 2 ubytki ale to się nie pali.

Pozdrawiam Was serdecznie :)
 


 

27 komentarzy:

  1. dasz radę :) ja panikowałam strasznie przed pierwszymi jazdami i właściwie to przez te emocje wiele z nich nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula ma rację,jak tylko siądziesz za kółkiem to będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, a wiesz, że jakoś nie pomyślałam, by użyć laptopa jako elementu gry wstępnej;) Ale może takie ekscesy to już wykonam, jak się dorobię nowego sprzętu;)

    Dasz radę, na pewno:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja musze do dentysty,a jakos sie na razie nie zapowiada ;//
    panika przed kierowaniem jest zawsze - to normalne, ale z czasem bedziesz radzic sobie coraz lepiej i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z prawkiem jest trochę tak, jak z jazdą na rowerze - najpierw masz wrażenie, że się nigdy nie uda, a potem nagle zdajesz sobie sprawę, że potrafisz to od zawsze :) Także w ogóle się nie stresuj i zobaczysz, że będzie dobrze! :)))
    Kiedyś słuchałam EG... ale teraz też mam wrażenie, że to już nie mój klimat :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, zaczęłam chodzić do dentysty, żeby podleczyć ząbki i dzisiaj boli :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma się czego bać :0 tyle ludzi przez to przechodzi i jest ok:) sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej nie taki diabel starszny, ja to bylam taka zajarana jazdami ze nie moglam sie doczekac pierwszej. A teraz uwielbiam jazde autem. Szczegolnie samotne wyprawy z glosna ulubiona muzyka w tle!!! bedzie dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  9. a z dwa opakowania co bym miała bo nie wiem czy potem mi sie nie odwidzi poki co to jest cos co pozwala mi zyc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dasz radę :) ja przed pierwszą jazdą bardziej się denerwowałam niż przed pierwszym egzaminem... a za tydzień też będę jeździła. i z każdym dniem dowiaduję się, jak bardzo potrzebuję tego prawka.

    OdpowiedzUsuń
  11. eh, kiedy ja nadrobię zaległości gazetowe ...
    Powodzenia na jazdach!

    OdpowiedzUsuń
  12. no tak to też nie moje klimaty a torebka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się śniły zęby ostatnio i nie był to miły sen

    OdpowiedzUsuń
  14. widze, że nadrabiasz wszystkie zaległości, pełna mobilizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie bój się prawka. Nie taki diabeł straszny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Staram się ale już mi niedobrze ze zmęczenia. Prawko zdasz, wierzę w Ciebie. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje torebka pojemna i zapinana :) pozdrawiam Jak tam pobyt? Jak sie czujesz ogolnie ? Dopada Cie swiateczny szal?

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie dobrze , ja mysle tez nad prezentami, czesc zrobie w niemczech a czesc w polsce. Wierz mi nie chce drugi raz zdawac prawa jazdy dasz rade :))

    OdpowiedzUsuń
  19. torba super;))) sprzedałaś ją już??

    buziaki:*fajnie było Cię wtedy spotkać;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no pewnie, że się piszę, ale w tygodniu mogę tylko popołudniu...ogólnie krucho z czasem, ale będę się starać kombinować;)

    OdpowiedzUsuń
  21. na śpiąco pisałam:P myślałam, że torbę chcesz sprzedać a nie płytę:P haha:P dasz linka z allegro do torebki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma za co:) No, fakt - słodka nie jest, pewnie dlatego, że miała odzwierciedlać trudne i nieraz ciężkie życie górników;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana paczka doszła:******* i te slodycze to stzrał w dziesiatke :**** dziekuje :DDDDDDDD pieniazki przelalam dopiero dzis bo wczoraj nie kontaktowałam ze swiatem.....tak mnie Fasolka meczyła.....dzis juztroszke lpeiej i nawet maoam przekąsiłam:)dziekuje raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna torebka!
    mnie terz czeka koszmar dentysty...
    z prawkiem nie martw sie na zapas!bedzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna torebka. :) Też tęsknię za dentystą. Powstrzymuje mnie tylko brak kasy ale to będzie nieuniknione. :/

    OdpowiedzUsuń