sobota, 15 stycznia 2011

Czego o mnie nie wiecie ( chyba )



1. Polkom odbija w pomidorach - patrz film :)

2. Byłam kiedyś z facetem 4 lata, 2 lata mieszkaliśmy razem. Wyprowadziłam się jak mnie uderzył.Od tego czasu praktycznie jestem sama . A największą porażką jest to że on jest chrzestnym Krasnala.

3.Jestem okropną bałaganiarą. Muszę mieć wenę twórczą żeby ogarnąć teren dookoła siebie.

4. Ściągam z netu masą filmów a potem nie mam kiedy ich oglądać.

5. Jestem leniem. Jak mam coś do zrobienia to zostawiam na ostatnią chwilę.

6. Chciałabym zrobić kurs fotograficzny.

7.Chomikuję stare gazety, jakoś żal mi je wyrzucić.

8. Kupiłam ostatnio kilka par za małych spodni żeby się zmobilizować do schudnięcia.

9. Chciałabym mieć mały domek gdzieś w cichym i spokojnym miejscu. Obowiązkowo z ogródkiem, kominkiem i ... internetem.

10. Mam w MP3 kilka piosenek The Kelly Family.

a oto moja radosna gęba :)

Nie wiem kogo dalej nominować bo mam wrażenie że już wszystkie byłyście nominowane. A jak nie ,to nominuję te które nie były.

30 komentarzy:

  1. ha!!!!z tymi spodniami to też tak mam;))))))
    fajna Twoja radosna gęba;)
    muszę się zmobilizowć do tego wpisu o tajemnicach....;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś jestem nie w temacie;) kolejne dziesiątki do wypisania;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciagle mysle co by tu Wam napisac, doszukuje sie wlielu podobnych tajemnic :P

    OdpowiedzUsuń
  4. słusznie, że sie wyprowadziłaś. Raz sie odważył to mógłby i kolejny, drań jeden!
    A z tymi spodniami to niezła strategia! Oby Ci się udało, będę Cię dopingowała :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli chodzi o punkt 2 to brawo :) bardzo słuszną decyzję podjęłaś :) a film hahaha czadowy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod pkt 9! w 2- bravo!!!
    Rzabciu, to ja się chyba sama nominuję, bo mnie tradycyjnie kolejka ominęła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnych rzeczy można dowiedzieć się z tej zabawy;D

    OdpowiedzUsuń
  8. He, to czekam na foto wnętrza torebki;) a moja " wymuszona" ;)dziesiątka chyba jutro

    OdpowiedzUsuń
  9. 5, 7 i 9 łączę się z tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super te wyznania:D ja nie bylam :P milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, widzę, jakie jesteśmy podobne - mały domek to moje wielkie, niespełnione marzenie:) I jestem leniwą bałaganiarą o skłonnościach chomika:)
    Szacunek za decyzję w punkcie 2:***

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tymi spodniami to ja też tak robię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ;))) zapraszam na moje sekrety;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Od ok 12 lat nie miałam roweru pod sobą, kiedyś spadłam, na beton, porządnie i od tamtej pory nie wsiadłam, teraz się nie boję, ale nie umiem;)

    No co, ja na lekcjach u dzieciakach jestem bardzo poważna! Poza to co innego...;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. dokładnie:))) do kiedy jesteś w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiałam grać w piłkę nożną, ale koledzy nie chcieli ze mną grać, bo strasznie faulowałam;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale to zdjęcie fajowe! i ten uśmiech;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe ja tez czesto jak mierze przymale spodnie to mowie,ze przeciez ciut schudne i beda ok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. eh, mi się nominacje posypały, ale jakoś ciężko mi się za to zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  20. tez chomikuje gazety :))swietna fotka!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze, bo fajnie by było się spotkać..

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedyś przynosiłąm do domu 5-6 magazynów miesięcznie i tez zawsze żal mi je było wyrzucić, jednak z czasem zaczęły zajmowac ytle miejsca, że musiałam je porozdawać koleżankom :) Teraz kolekcjonuję jedynie TS, bo tylko te gazetę kupuję co miesiąc :)
    Ja mam na swojej MP3 kilka utworów N. Oreiro :DD
    Kiedyś nakręciłam z koleżankami podbny filmik, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie też Biedronka nie po drodze, stąd te orzeszki to dla mnie takie odkrycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kiedyś straasznie lubiłam Kelly Family,mam nawet gdzieś film z ich koncertu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę,że pewien punkt mamy wspólny ... nooo ja z nim nie mieszkałam,ale byliśmy razem jeszcze ok 1,5 roku :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jako dziecko też byłam wielką fanką The Kelly Family, nosiłam nawet dumnie bluzę z ich zdjęciem, porażka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. o lenistwie i odkladnaniu na ostatni chwile z moim mężem moglabys rozmawiac i rozmawiac :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. i poł podstawowki kochałam sie w Paddy Kelly :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Niedobra Ty, co to za okrajanie zawartości torebki? Niech świat się dowie, że nie tylko ja noszę "wszystko" przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń