sobota, 29 stycznia 2011

Fakty :)

Oglądam dzisiaj Fakty z Krasnalem i oczywiście najważniejsze wiadomości z Egiptu  o zamieszkach , plądrowaniu muzeów itp. Nagle Krasnal rzuca pytaniem:
- ciocia a co to jest mumia?
-???? myślałam że jak o przemilczę to da mi spokój , ale niestety po chwili znowu usłyszałam to pytanie. No i co tu odpowiedzieć?
Więc mówię że to zasuszony człowiek, który po śmierci został zakopany w piasku bardzo dawno temu
Na to Krasnal :
-To teraz ludzi  kradną z muzeów???

minęło trochę czasu i opowiadam mamie tą sytuację na co ona mówi Krasnalowi że mumia to zabalsamowany człowiek.
No i co on odpowiedział???
To mama jest mumią??? po każdej kąpieli się balsamuje !!!

22 komentarze:

  1. Hahaha, wszystkie jesteśmy mumiami i nawet o tym nie wiedziałyśmy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matko!!! DObre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pomyślałam o ty co Beti-wszystkie jesteśmy mumiami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. To właśnie podoba mi się w dzieciach (jedna z nie wielu rzeczy hehe;p)- prostota i logiczność myślenia. Zero skomplikowania ! :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry jest :D
    mój wczoraj pod wieczór jak wracaliśmy do domu:
    - Mama jest cień mój! Ma nogi. Spójrz. Jedna noga. Druga noga. (podnosi znowu pierwszą) Trzecia noga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyobraznia dzieci przewyzsza nasz ludzi doroslych. Ja sie usmialam, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli wyszło na to,że jesteśmy mumiami,hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieciaki są dobre w tym wieku:))pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Krasnal jest boski;) Takie teksty to słyszę często. Oj, ile mumii w społeczeństwie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ano,ciezko...ale po prostu NIE WOLNO MI wiecej;)ale sie nie zmarnuje,mąz wsunie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak, balsamujemy się, żeby się zakonserwować. Całkiem jak mumie :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak! Cholera wiedziałam, że zapomniałam o czymś napisać:)

    OdpowiedzUsuń