sobota, 1 stycznia 2011

noworocznie

Nie bedzie podsumowań, bo nie ma co podsumowywać. Nic szczególnego nie osiągnęłam w zeszłym roku może poza awansem i prawie skończonym kursem na prawo jazdy.

Planów na nowy rok też  nie będzie bo nigdy się do nich nie stosuję. Jedynym najważniejszym to ZDAĆ  NA PRAWKO!!!  A z resztą to się zobaczy.
No i kolejny rok do przodu. I znowu cyferka więcej ( w tym roku już będzie 34!!!!)  Masakra. A co osiągnęłam?? Wielkie nic.
Jestem sama i nic nie zapowiada zmiany tego stanu. Żyję z dnia na dzień. 10 miesięcy w roku spędzam za granicą i to chyba dlatego to życie tak przelatuje mi przez palce...

Kolejne rozmowy z Krasnalem :
- co u Ciebie słychać - pytam przez tel
- a nic takiego, ale wiesz ciocia że Ty nie rozmawiasz ze mną
- a z kim?
- ze Spidermanem !!!
( przebrał się na sylwestrową imprezę )
____________________________________________________________________________
- dostałam smsa od koleżanki
- a z czym był ten sms?
- z życzeniami świątecznymi
- etam ja dostałem lepszego bo z darmowymi minutami.

A umie dzisiaj paskudna odwilż i z niecierpliwością czekam na moje kalosze

Miłego wieczoru!

17 komentarzy:

  1. Oj widzę jakiś noworoczny spadek humoru?

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, kalosze to teraz super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak nigdy nie mam jakoś... I całe szczęście, bo pewnie znalazłabym więcej takich "radosnych" spraw w swoim życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha :) Krasnal jest świetny :)))
    buty też świetne :) jestem ciekawa kiedy ja zainwestuję w kalosze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kalosze :)))
    Happy New Year :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja obiecuję sobie kupić kalosze od jesieni 2009... jakoś jeszcze do tego nie doszło...

    OdpowiedzUsuń
  7. fajowe te kalosze :D gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie też odwilż :/
    wolę już ten śnieg z dwojga złego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego!
    Z Krasnala niezły mądrala rośnie, hehe.
    Super kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie mieć Spidermana w rodzinie :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. E, ja tam nie robię podsumowań (dołujące) ani postanowień (jeszcze bardziej dołujące, bo ich z reguły nie dotrzymuję) - po co sobie psuć humor od razu na początku roku;)
    Krasnal jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No jasne, kochana, będę trzymać i myśleć o Tobie:****

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana kciuki i ode mnie będą! akurat będę kończyła kawę, więc ręce będą wolne :))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie, no ta 2 rozmowa wymiata!!!
    p.s. odwilż? u mnie na osiedlu wszystko zmrożone, masakra! czekam na odwilż;)
    Życzę zdanego prawka za pierwszym razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super:) Gratulacje:*** I oby tak dalej:)))

    OdpowiedzUsuń